Gå til innhold
Arkivverket

Ella Marie Havellen Volden Swanson (1886-1983) - frå Luster til Montana og vidare til California - gift to gongar og fem born som delvis gøymer seg svært so godt - obituaries?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne jenta fødd og oppvaksi på plassen Havelden under Flahammar i Luster hamna til sist i California og døydde der i ein alder av 97 år, medan den første mann hennar Knute Volden var 101 då han døydde i Wisconsin.  Dei fekk fem born i lag, men alt på 1980-talet då eg arbeidde med denne huslyden første gongen, var det svært so vanskeleg å komma i kontakt med dei, og no er dei nok alle borte, sjølv om det er to av dødsfalli eg ikkje har greidd å finna...

 

Eg trur det vil vera mogeleg å komplettera mykje av denne biografien med hjelp av obituaries, som eg vonar nokon kan hjelpa meg med å finna?

 

Slik ser manuskriptet mitt ut pr. i dag:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Ella Marie, kjend som Maria Thomasdotter Havellen, f. {i Luster} 15.1.1886,

Ella Havellen utvandra til Amerika i 1906 og gifte seg første gongen i Roanwood, Mont. 7.7.1915 med Knute Albert Volden, f. i Vernon Co., Wis. 6.6.1886.  Knute og Ella farma nær Opheim, Valley Co., Mont., men vart skilde kring 1938,

 

##### (exact year of divorce? - between 1935 and 1940!)

 

og Ella flytte til Glasgow, Valley Co., Mont. der ho var vaskeriarbeidar («hotel laundress»).  Knute vart buande på farmen til han ein gong på 1940-talet flytte til Los Angeles, Los Angeles Co., Cal.  Der gifte han seg 4.12.1951 att med enkja

 

##### (identification? - marriage record says: Ingeborg Asen, f. Loften - born Norway 1885 - daughter of Kristen Loften and Brit Rusten)

 

##### (further biography Knute and Ingeborg Volden?)

 

medan Knute Volden d. i Viroqua, Wis. 26.6.1987, 101 år gamal.  Ella gifte seg att

 

##### (date and place of Ella’s 2nd marriage?)

 

med William Alfred Swanson.  Han var f. i Menominee Co., Mich. 18.2.1885. 

 

##### (William had lived in Long Beach, Los Angeles Co., Cal. since 1926! – last 10 years worked as a realestate broker! – Ella at death resident of Fallbrook, San Diego Co., Cal.! – but died in Los Angeles Co., Cal.!)

 

William d. i Long Beach, Cal. 31.8.1958, medan Ella Swanson d. i Harbor City, Cal. 17.11.1983.  Ho fekk fem born, som alle var frå første ekteskapet:

a. John Thomas Volden, f. i Valley Co., Mont. 15.8.1916, d. i Hamilton, Mont. 13.4.2000.  John gifte seg i Billings, Mont. 18.2.1939 med Esther Eileen Le Sueur, f. i Richland Co., Mont. 9.5.1918.  Ho d. i Hamilton, Mont. 8.10.2012.  John Volden var jarnbanekonduktør («railroad conductor»), og han og Esther budde

 

     ##### (place of residence? - 1940: lubrication man Billings, MT - bur. Forsyth, Rosebud Co.,MT)

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

b. Clara Marie Volden, f. i Valley Co., Mont.

 

     ##### (date og her birth? - 1917/1918?)

 

     ##### (date and place of her death?)

 

     Clara gifte seg i Los Angeles, Cal. 15.1.1941 med Joseph Kania Cannon, f.

 

     ##### (exact date and place of his birth? - NY 1912?)

 

     ##### (date and place of his death?)

 

     ##### (occupation and place of their residence?)

 

     ##### (numbert of sons and daughters?)

 

c. Ida A.

 

     ##### (middle name?)

 

     Volden, f. i Valley Co., Mont.

 

     ##### (exact date of her birth? - 1919/1920?)

 

     d.

 

     ##### (place of her death?)

 

     7.7.2012. 

 

     ##### (biography?!)

 

d. Ellanor Alvina Volden, f. i Valley Co., Mont. 14.2.1924, d.

 

     ##### (date and place of her death?)

 

     Ho gifte seg i Los Angeles, Cal. 29.8.1951 med Herman Leroy Howard, f. i

 

     ##### (place of his birth? - KS)

 

     26.2.1915.  Han d.

 

     ##### (place of his death? - Fallbrook, San Diego Co., CA?)

 

     15.11.1995. 

 

     ##### (occupation and place of their residence? - 1983: Fallbrook, San Diego Co., CA)

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

e. Anna Ovedia Volden, f. i Valley Co., Mont. 1.10.1925, d. i Selma, Ore. 24.4.2011.  Ho gifte seg i Santa Ana, Cal. 6.2.1948 med Eugene Warren Torrence, f. i Pittsburgh, Penn. 29.6.1911.  Han d.

 

     ##### (place of his death? - Gardena? - Los Angeles Co., CA!)

 

     14.12.1974. 

 

     ##### (occupation and place of their residence? - he had been married at least twice before!)

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

c. Ida A.

 

 

     ##### (middle name?)

 

 

     Volden, f. i Valley Co., Mont.

 

 

     ##### (exact date of her birth? - 1919/1920?)

 

 

     d.

 

 

     ##### (place of her death?)

 

 

     7.7.2012. 

 

 

 

     ##### (biography?!)

 

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XC93-XVV

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRCV-W7G?cc=1810731&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXC93-XVV

Name: Ida A Volden
Event Type: Census
Event Date: 1930
Event Place: School District 09, Valley, Montana, United States
Gender: Female
Age: 10
Marital Status: Single
Race: White
Race (Original): White
Relationship to Head of Household: Daughter
Relationship to Head of Household (Original): Daughter
Birth Year (Estimated): 1920
Birthplace: Montana
Father's Birthplace: Wisconsin
Mother's Birthplace: Norway
Sheet Letter: A
Sheet Number: 3
 

Household Role Sex Age Birthplace
Knute A Volden Head M 43 Wisconsin
Ella M Volden Wife F 44 Norway
John T Volden Son M 13 Montana
Clara M Volden Daughter F 11 Montana
Ida A Volden Daughter F 10 Montana
Ellanor A Volden Daughter F 6 Montana
Anna O Volden Daughter F 4 Montana

 

 

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:M8QC-XWT

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRFS-817?cc=1488411&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AM8QC-XWT

Name: Ida M Volden
Event Type: Census
Event Date: 1920
Event Place: School District 9, Valley, Montana, United States
Gender: Female
Age: 0
Marital Status: Single
Race: White
Race (Original): White
Relationship to Head of Household: Daughter
Relationship to Head of Household (Original): Daughter
Birth Year (Estimated): 1920
Birthplace: Montana
Father's Birthplace: Wisconsin
Mother's Birthplace: Norway
Sheet Letter: B
Sheet Number: 6

 

Household Role Sex Age Birthplace
Knute A Volden Head M 33 Wisconsin
Ella Volden Wife F 34 Norway
John T Volden Son M 3 Montana
Clara Volden Daughter F 1 Montana
Ida M Volden Daughter F 0 Montana



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En kandidat til Ingeborg Loften 

https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000001061597

https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037082003226

 

Nummer 3 i 1883

 

SAH, Nord-Fron prestekontor, Klokkerbok nr. 3, 1851-1886, s. 111
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070603570075
 

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

d. Ellanor Alvina Volden, f. i Valley Co., Mont. 14.2.1924, d.

 

 

 

     ##### (date and place of her death?)

Har sendt en PM om denne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?dbid=3693&h=87926286&indiv=try&o_vc=Record:OtherRecord&rhSource=61460

 

 

                                                                                                             Claire Marie Cannon

 in the U.S., Social Security Death Index, 1935-2014

 

Name: Claire Marie Cannon
Last Residence:
75480 Scroggins, Franklin, Texas, USA
Born: 27 Jun 1918
Died: 13 Aug 2010
State (Year) SSN issued: Montana (Before 1951)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Sven for interessante innlegg om Ella og huslyden hennar!

 

Når det gjeld dødsdatoen til Ida Volden, so har eg den frå eit family tree på ancestry.com, men eg har ikkje greid å stadfesta denne datoen.

 

Elles har eg motteke dei to meldingane dine, Sven, MEN, når eg frestar òpna dei, får eg ei melding om at servarar i Tyskland er «banned» og gjev ingen tilgong for den Websiten som du refererer til.  So, eg er like langt...

 

Kunne du kanskje sendt meg ein e-post med dei aktuelle opplysningane som er å finna?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Grethe og Sven for interessante innlegg om Ella og huslyden hennar!

 

Når det gjeld dødsdatoen til Ida Volden, so har eg den frå eit family tree på ancestry.com, men eg har ikkje greid å stadfesta denne datoen.

 

Elles har eg motteke dei to meldingane dine, Sven, MEN, når eg frestar òpna dei, får eg ei melding om at servarar i Tyskland er «banned» og gjev ingen tilgong for den Websiten som du refererer til.  So, eg er like langt...

 

Kunne du kanskje sendt meg ein e-post med dei aktuelle opplysningane som er å finna?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Har sendt deg sidene på epost nå.

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste innlegget og tilsende meldingar.

 

Eg har litt vanskar med å verta klok på innhaldet, men har etter beste evne sett opp eit revidert manuskript som ser slik ut:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Ella Marie, kjend som Maria Thomasdotter Havellen, f. {i Luster} 15.1.1886,

Ella Havellen utvandra til Amerika i 1906 og gifte seg første gongen i Roanwood, Mont. 7.7.1915 med Knute Albert Volden, f. i Vernon Co., Wis. 6.6.1886.  Knute og Ella farma nær Opheim, Valley Co., Mont., men vart skilde kring 1938,

 

##### (exact year of divorce? - between 1935 and 1940!)

 

og Ella flytte til Glasgow, Valley Co., Mont. der ho var vaskeriarbeidar («hotel laundress»).  Knute vart buande på farmen til han i 1943 flytte til Los Angeles, Los Angeles Co., Cal.  Der gifte han seg 4.12.1951 att med enkja Ingeborg Kristensdotter Løften, opphavleg frå Løften nordre i Nord-Fron, då i Amerika kjend som Ingeborg Asen.  Ho var dotter av gardbrukar Kristen Pederson på Løften nordre, opphavleg frå Skulengslien under

 

##### (kva gard? - f. Nord-Fron 1851)

 

og kona Brit Iversdotter frå Rusten øvre under Faugstad nordre i Hedalen, Vågå.  Ingeborg var f. i Skulengslien i Nord-Fron 8.9.1882, men utvandra til Amerika i 1902.  Knute Volden var fabrikkarbeidar («trailer company foreman and designer») i Los Angeles, Cal. til han vart pensjonist i 1961. 

 

##### (what became of Ingeborg? - apparently Ingeborg L. Volden, born Norway Aug. 11, 1882, died San Diego Co., CA Aug. 15, 1973!?)

 

Knut Volden flytte so attende til Viroqua, Wis. der han d. 26.6.1987, 101 år gamal.  Ella gifte seg att

 

##### (date and place of Ella’s 2nd marriage?)

 

med William Alfred Swanson.  Han var f. i Menominee Co., Mich. 18.2.1885, men hadde sidan 1926 vore busett i Long Beach, Los Angeles Co., Cal. der han frå 1948 hadde vore eigedomsmeklar («realestate broker»).  Han d. i Long Beach, Cal. 31.8.1958, og Ella flytte sidan inn hjå dotteri Ellanor i Fallbrook, San Diego Co., Cal., men d. i Harbor City, Cal. 17.11.1983.  Ho fekk fem born, som alle var frå første ekteskapet:

a. John Thomas Volden, f. i Valley Co., Mont. 15.8.1916, d. i Hamilton, Mont. 13.4.2000.  John gifte seg i Billings, Mont. 18.2.1939 med Esther Eileen Le Sueur, f. i Richland Co., Mont. 9.5.1918.  Ho d. i Hamilton, Mont. 8.10.2012.  John Volden var jarnbanekonduktør («railroad conductor»), og han og Esther budde i Hamilton, Ravalli Co., Mont.

 

     ##### (aleways lived there? - 1940: Billings, MT - buried at Forsyth, Rosebud Co.,MT)

 

     Dei fekk tre born i lag.

b. Clara Marie, kjend som Claire M. Volden, f. i Valley Co., Mont. 27.6.1918, d.

 

     ##### (place of her death? - Scroggins, Franklin Co., TX?)

 

     13.8.2010.  Claire gifte seg i Los Angeles, Cal. 15.1.1941 med Joseph Kania Cannon, f.

 

     ##### (exact date and place of his birth? - NY 1912? - par: John Cannon and Sophia Porst)

 

     ##### (date and place of his death? - probably Joseph J. Cannon of Torrance, CA - born NY Mar. 20, 1911, died Jan. 27, 1975)

 

     ##### (occupation and place of their residence? - 1956/1959: John J. Cannon a longshoreman res. Torrance, CA - 1987: Claire atill at Torrance, CA)

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

c. Ida Amanda Volden, f. i Valley Co., Mont. 11.4.1919,

 

     ##### (still living 2019 in Las Vegas, NV!)

 

     ##### (biography?! - 1987: Ida Wiley of Billings, MT! - was she also married to a Mr. Carroll?)

 

d. Ellanor Alvina Volden, f. i Valley Co., Mont. 14.2.1924,

 

     ##### (still living 2019 in Fallbrook, CA)

 

     Ho gifte seg i Los Angeles, Cal. 29.8.1951 med Herman Leroy Howard, f. i Cherokee Co., Ks. 26.2.1915.  Han d. i Fallbrook, Cal. 15.11.1995. 

 

     ##### (occupation and place of their residence? - 1983/1987: Fallbrook, San Diego Co., CA)

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

e. Anna Ovedia Volden, f. i Valley Co., Mont. 1.10.1925, d. i Selma, Ore. 24.4.2011.  Ho gifte seg i Santa Ana, Cal. 6.2.1948 med Eugene Warren Torrence, f. i Pittsburgh, Penn. 29.6.1911.  Han d.

 

     ##### (place of his death? - Gardena? - Los Angeles Co., CA!)

 

     14.12.1974. 

 

     ##### (occupation and place of their residence? - 1987: Hemet, CA - he had been married at least twice before!)

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Det vil nok vera naudsynt med direkte kontakt med etterkomarar for å få alle detaljane på plass, men kanskje ein og annan detalj kan finnast på anna vis?  Fleire av svigersønene til Ella er omskrivne i family trees hjå ancestry, og eg har til hensikt å tilskriva eit par av tre-eigarane.

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.