Gå til innhold
Arkivverket

Register til skifte i Bergen - Digitalisering av desse?


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

I følgje kjeldeinformasjonen til fleire av skifteprotokollane for Bergen skal det finnast register til desse på lesesalen på SAB:

 

Sitat

 

Merknader

Register på Statsarkivet i Bergens lesesal.

 

 

https://media.digitalarkivet.no/sk/contents/24008

 

Det hadde vore svært nyttig dersom det var mogeleg å få tilgang til desse registera over nettet. Eg lurer difor på om desse registera finst i databaseform, om det er mogeleg å OCR-skanne registera til ein database eller evt. skanne registera slik dei er og leggje dei ut som skanna skiftemateriale. Dersom ein kunne bruke register i staden for å bla seg gjennom frå perm til perm ville det ha blitt mogeleg å bruke skifteprotokollane frå Bergen til noko fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så vidt eg veit er det mange skifte som ikkje er nemnde der. Så dette var litt skuffande. Men takk for oppklaringa.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tone Merete Bruvik skrev:

Det er nok Sollieds samling det vises til. Denne er både skannet og finnes også søkbar:

 

https://www.digitalarkivet.no/source/100099

Dette er feil.

På lesesalen på statsarkivet i Bergen er det flere maskinskrevne registre til skifteprotokollene. De var der iallefall når jeg var på besøk der i 2015. 

Det kan jo nevnes at det for Bergen fins skifteregisteringsprotokoller fra 1695 og overformynderprotokoller (hovedarvebøker) fra 1675  og skiftejournaler som ikke er digitaliserte.

IMG_1106.JPG

Endret av Erlend E. Mæhlum
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at vi har skannet skifteprotokollene for denne perioden. I tillegg sitter jeg med en excelfil med registrering av skiftene fra 1731-1826. Men dette må gjennom en korrektur og linkes mot de skannede protokollene. Jeg har begynt med de eldste og jobber nå med protokoll 3. 

Det er derfor ingen vits i å skanne nok et register (noe disse protokollene på lesesalen er) når vi skal legge ut registeret søkbar med link til selve skiftet.

 

Dessverre så er dette noe jeg tar innimellom, så skulle noen andre har lyst til å hjelpe til slik at vi får en fortgang i dette, så er det bare til å sende en epost. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Erlend og Renathe-Johanne for oppklaring av saka. Etter denne oppklaringa veit ein at det er ting på gang.

 

Det er sjølvsagt ikkje nokon vits i å skanne desse registera når ein allereie har eit register i ein database. Men dersom det finst register på SAB som dekkar tidsperiodar utanfor det tidsrommet som er omfatta av excel-fila ville det framleis vere nyttig om desse kunne skannast.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det blir lagt ut skifteregister etterhvert. Jeg fikk for noen år siden kopi av et register til en av protokollene fra Terje Skrolsvik. Er det disse registrene som skal legges ut?

Er det noen planer om å scanne de gamle hovedarvebøkene fra 1675 og utover? De er det personregister i originalt i hver protokoll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.