Gå til innhold
Arkivverket

Synnøve Knutsen , Tranøy


Harald Vågene
 Del

Recommended Posts

Eg prøver å hjelpe en kjenning til å finne opplysninger om hans mor. Han var adoptert vekk, og har no fått svar frå fylkesmannen om det dei veit. Mora var Synnøve Knutsen og vart seinare gift Lirød. Født Tranøy Kommune 11.08.32 og døde 12.12.2017, Rygge. Vi har dødsannonnsen og adressen der ho budde før hø døde. Det vi gjerne vil vite er hennes foreldre, barn, osv. Vi ser av dødsannonsen at ho antakeleg hadde ei søster, Betty. Men vi har jo ikkje Bettys etternnamn no.  

Har dokke eit tips om korleis eg kan finne meir? Kirkebøkene er jo ikkje opna for den tidsepoken.

Synnøve2.JPG

Endret av Harald Vågene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Harald Vågene skrev:

Eg prøver å hjelpe en kjenning til å finne opplysninger om hans mor. Han var adoptert vekk, og har no fått svar frå fylkesmannen om det dei veit. Mora var Synnøve Knutsen og vart seinare gift Lirød. Født Tranøy Kommune 11.08.32 og døde 12.12.2017, Rygge. Vi har dødsannonnsen og adressen der ho budde før hø døde. Det vi gjerne vil vite er hennes foreldre, barn, osv. Vi ser av dødsannonsen at ho antakeleg hadde ei søster, Betty. Men vi har jo ikkje Bettys etternnamn no.  

Har dokke eit tips om korleis eg kan finne meir? Kirkebøkene er jo ikkje opna for den tidsepoken.

Synnøve2.JPG

 

Ang Betty:

Hun og hennes eventuelle barn  kan være i live, og skal derfor ikke omtales på forumet. 

 

----

 

https://www.nb.no/search?q="synnøve lirød"

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det jeg har sendt deg på pm vil være mer enn nok info om familien. 

Da burde det bli lett å ta kontakt. 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tusen takk!  Dette er jo fantastisk!  Dei har fått det meste her, så får dei avgjere om dei vil ringe. Dei gjere nok det. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.