Gå til innhold
Arkivverket

Nokon med medlemskap hjå MyHeritage eller GeneaNet? - Hjelp til oppslag, please?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har ikkje (enno) teikna medlemskap hjå MyHeritage eller GeneaNet - om det har so mykje for seg, veit eg ikkje.  Det er so mange online kjelder å velja mellom, og eg har til no greidd meg bra med ancestry og FamilySearch, men kjem stadig vekk borti referansar til Geni, MyHeritage og GeneaNet for å nemna nokon...  Kva erfaringar har andre gjort med desse?  Ein kan jo ikkje vera medlem «over alt»!?

 

No kom eg nett over ei side der det vert synt til eit familie tre disponibelt hjå MyHeritage og eit anna hjå GeneaNet etter at eg gjorde eit google-søk på stadnamnet KUPNIEWICE, og eg lurte på om ein eller annan kunne gjera oppslag for å sjå kva som står der?

 

Det gjeld desse tilvisingane:

 

... Maria (author's note: actually Meckenhauser, Walpurga Maria), wife of the German settler Georg Gassner, became a mother on 4 March 1785 in Kupniewice, ...

 

og:

 

Individu : GASSNER - Recherche bibliothèque - Geneanet

 

...in Kupniewice [Galicia] for Johann Peter Gassner, son of Georg Gassner and his wife Maria Walburga (baptismal certificate dated 5... (Illischestie, Bukowina ...

 

Walburga og sonen Johann Peter Gassner er mellom forfedrene til kona mi, og me har vanskar med å definera fødestaden hans!

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi og kommentarar elles når det gjeld MyHeritage og GeneaNet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for eit kjapt svar!

 

Eg veit ikkje korleis du kunne komma rett inn via mobiltelefonen din.  Er du medlem av MyHeritage?

 

Uansett, eigaren av dette familietreet (Zachmann?) har ein opplysning, som eg svært gjerne skulle ha visst kjeldebakgrunnen for.  Kan du kontakta vedkommande eller skaffa meg kontaktdata?

 

Det gjeld kona til Johann Peter Gassner, som han kaller Anna Maria APPEL.  Han seier ho er dotter av ein Michael Appel og ei Anna.  Kvar har han dette ifrå?

 

Elles kan du fortelja at om han er interessert, har eg fleire opplysningar om dotteri Carolina Gassner, fødd 1823, som er tippoldemor til kona mi, og ogso om ei anna dotter Josepha Gassner, som han ikkje har med på lista...

 

Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Torbjørn for eit kjapt svar!

 

Eg veit ikkje korleis du kunne komma rett inn via mobiltelefonen din.  Er du medlem av MyHeritage?

 

Uansett, eigaren av dette familietreet (Zachmann?) har ein opplysning, som eg svært gjerne skulle ha visst kjeldebakgrunnen for.  Kan du kontakta vedkommande eller skaffa meg kontaktdata?

 

Det gjeld kona til Johann Peter Gassner, som han kaller Anna Maria APPEL.  Han seier ho er dotter av ein Michael Appel og ei Anna.  Kvar har han dette ifrå?

 

Elles kan du fortelja at om han er interessert, har eg fleire opplysningar om dotteri Carolina Gassner, fødd 1823, som er tippoldemor til kona mi, og ogso om ei anna dotter Josepha Gassner, som han ikkje har med på lista...

 

Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!

 

Jeg kommer også inn på første lenken via mobiltelefon.

 

Er ikke medlem på MyHeritage. 

 

Logger meg nesten alltid inn via mobiltelefon når jeg er på brukerforumet.

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for siste innlegget!

 

Eg veit ikkje korleis ein kan nytta mobiltelefonen til dette formålet.  Mobiltelefonen min vert utelukkande nytta til telefonsamtalar og stundom til mottak av meldingar.  Eg veit kona mi kommuniserer via mobiltelefon på eit meir avansert vis, men eg tykkjer lite om å nytta det vesle tastaturet på ein telefon og ikkje minst å måtta lesa kryptiske bilete på telefonskjermen.  Eg er vel vorten for gamal til den metoden...

 

I mellomtidi har eg finne ut at eigaren av dette treet heiter Reinhard Zachmann, og han er son til Richard Zachmann som døydde i Rheinland-Pfalz i 1995.  Eg vart invitert til å ta ontakt med vedkommande, og fekk opp ei melding om at det var GRATIS å melda seg inn.  Men når eg so hadde gjort det, fekk eg opp melding om at eg laut abonnera på sida for bortimot 10€ pr. månad!  Merkeleg reklame!!

 

Eg fann ein einaste Reinhard Zachmann i telefonkatalogen og ringde han, men det var ein heilt annan person.  Han meinte det var tre eller fire andre personar med same namn, men ingen av dei kjem opp ved søk i den tyske telefonkatalogen!  So eg treng nok ein eller annan med medlemskap for å komma vidare her...

 

Ein ny kjempetakk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

 

Skriv teksten du vil sende han. Så kan jeg kopiere den og sende videre til  Reinhard Zachmann. Må vel også legge ved en mail han kan nå deg på.

 

Mvh

Ivar

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Maria Appel

spacer.gif Født: 1785 I: spacer.gif  Rumania
spacer.gif Død    
    spacer.gif
 
 
  Informasjon  
  Begivenheter  
 
 

Nærmeste familie

 
spacer.gif
Johann Peter Gassner
Hennes mann
 
spacer.gif
Johann Friedrich Gassner
Hennes sønn
 
spacer.gif
Katharina Gassner
Hennes datter
 
spacer.gif
Wendel Michael Gassner
Hennes sønn
 
spacer.gif
Luisa Gassner
Hennes datter
 
spacer.gif
Carolina Gassner
Hennes datter
 
spacer.gif
Heinrich Gassner
Hennes sønn
 
spacer.gif
Jakob Gassner
Hennes sønn
 
spacer.gif
Ludowika Gassner
Hennes datter
 
spacer.gif
Michael Appel
Hennes far
 
spacer.gif
Anna Appel
Hennes mor
   

Kildehenvisninger

Pålitelighet: Sekundærkilde
Dato: 18. des 2017
Henvisningstekst:
Durch einen Record Match hinzugefügt
spacer.gif
Henvisningstekst:
Durch Bestätigung eines Smart Match hinzugefügt
Pålitelighet: Primærkilde
Henvisningstekst:
Anna Gassner (geb. Appel)
Geschlecht: weiblich
Geburt: Zwischen 1780 und 1790 - Rumania
Heirat: 1810 - Satagura, Bukovina, Austria
Ehemann: Johann Peter Gassner
Kinder: Johann Friedrich Gassner, Wendel Gassner
&nbsp;&nbsp;Zusätzliche Informationen: <br> <br>LifeSketch: BIOGRAPHY: Anna's name is spelled Appel and Jabowlsky (?) which mean the same thing in two different languages.
 

Biografi

BIOGRAPHY: Anna's name is spelled Appel and Jabowlsky (?) which mean the same thing in two different languages.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ivar for siste meldingane.

 

Her er skrivet som eg ville senda til Reinhard Zachmann, på tysk:

 

~~~~~~~~~~

 

Grüß Gott, Herr Zachmann!

 

In meinen Bemühungen den Stammbaum meiner Frau zu schreiben bin ich auf Ihrem Stammbaum auf MyHeritage gestoßen.  Sie haben offenbar auf einer Linie die gleichen Vorväter wie meine Frau!

 

Es handelt sich um:

 

Georg GAßNER (1743-1830) und seine Frau Walburga Maria MECKENHÄUßER (1751-1809) aus Mittelfranken in Bayern.  Sie waren die Eltern von:

 

Johann Peter GAßNER (1785-1861) der in 1810 die Anna Maria APPEL geheiratet hat.  Ihr Herkunft ist ein wahres Rätsel.  Sie haben aber geschrieben sie wäre die Tochter von Michael APPEL und Frau Anna.  Darf ich Sie fragen: Woher kommen diese Auskünfte von den Namen ihrer Eltern?  Und was ihr Geburtsort betrifft, glaube ich kaum, daß sie in Rumänien geboren ist.  Ich habe eine Verdacht, wenn die Namen der Eltern stimmen, sie könnte von Temmels bei Trier in Rheinland gekommen sein...

 

Übrigens kann ich hinzufügen, meine Frau stammt von der in 1823 in Illischestie geborene Carolina GAßNER.  Sie hat den Johann BRODNER geheiratet, und sie haben in Bunincze, Bukowina gelebt.  Eine weitere Schwester, die in Ihrem Baum nicht erwähnt ist, ist die Josepha GAßNER die Klemenz KWASNICKI geheiratet hat und in Paltinoasa, Bukowina gelebt hat.

 

Ich würde mich sehr freuen mit Ihnen in Kontakt zu kommen.  Ich bin Norweger, aber wohne in Ober-Bayern.  Sie können mich bei e-mail kontaktieren: lars.e.oyane@sdsl.no

 

Hochachtungsvoll,

 

Lars E. Oyane

 

~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk til deg, Ivar, for formidlingi av kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

https://www.myheritage.com › person-1501153_142778881_142778881

... Maria (author's note: actually Meckenhauser, Walpurga Maria), wife of the German settler Georg Gassner, became a mother on 4 March 1785 in Kupniewice, ...

 

 

Berre så det er sagt, så ser eg no at eg også kjem rett inn via PC. (Prøv sjølv!) Det ser ut til at det må ha hjelpt å lime inn lenka i forumet.

 

Det er Google som dirrigerer ein til den sida som spør etter abonnement. Kopierer ein lenka får ein noko slikt som dette:

https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjAjcrL8t7lAhWRwqYKHS60A74QFjABegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.myheritage.com%2Fperson-1501153_142778881_142778881%2Fwalburga-maria-gassner&usg=AOvVaw2w1YxAQ14nITl613Vj9zbq

Midt inne i Google-lenka ser ein den eigentlege lenka til profilen på MyHeritage, som er:

https://www.myheritage.com/person-1501153_142778881_142778881/walburga-maria-gassner

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for siste kommentaren!

 

Jau, eg oppdaga òg at eg no kom inn på denne sida, utan at eg forstår grunnen til dette.  Elles er dei evangeliske (lutherske) kyrkljebøkene frå dette området i Bayern samla på ei kostbar betalingsside som heiter Archion, men ein «hjelpande sjel» gjorde i aftes oppslag i dei aktuelle bøkene, og eg fekk ein heil del nye opplysningar tilsendt om Georg Gaßner og borni hans.

 

Men mykje manglar framleis, og eg ventar stadig på ein mail frå Herr Zachmann om «kjerneutfordringi»...

 

Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.