Paal Jørgensen Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Jeg leter etter en Guri som skal være min tipptipptippoldemor. I kirkebøkene fra Aker https://media.digitalarkivet.no/view/7680/52 på side 53, har jeg funnet en Guri som kan være riktig person, men jeg sliter med å finne ut når hun ble født/døpt, hvor hun ble født og hva foreldrene heter. Kan noen hjelpe meg med dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann-Mary Engum Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paal Jørgensen Posted November 11, 2019 Author Share Posted November 11, 2019 Dette svaret har jeg sett, og det virker som om det er den riktige Guri! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann-Mary Engum Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 8 minutter siden, Paal Jørgensen skrev: Dette svaret har jeg sett, og det virker som om det er den riktige Guri! Jeg koblet temaene dine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts