Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL og GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN !


Berit Knudsen

Recommended Posts

Jeg ønsker dere alle sammen, brukere og arkivene, en riktig hyggelig jul

og et fredelig og godt nytt år.

 

Og takk for all hjelp i året som har gått.

 

Hilsen Berit

Endret av Berit Knudsen
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god jul og godt nytt år ønskes alle som bruker dette forumet.

Jeg ønsker samtidig å  benytte anledningen til å fremheve en person, som har vært og er utrolig aktiv, hjelpsom, alltid til stede. Bakgrunnen for at jeg nevner det nå er at denne personen straks runder imponerende 50 000 innlegg i Digitalarkivet! Ingen over, ingen ved siden! Ja, det er selvsagt Ann-Mary Engum jeg tenker på. Og det er ikke til forkleinelse for de mange andre gode hjelperne i forumet, dem er det også en del av.

 

Hilsen Lars

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god og fredelig  jul til alle på forumet ønskes fra meg også.

Ingen gjemt, ingen glemt! 

Og takk til deg, Lars. 

Det ble visst innlegg nr 50.000, tror jeg. 😊

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. 🙂 Alle gode ønsker for julen og det nye året til alle som bruker forumene og til alle ansatte i Arkivverket. 🎄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til alle brukere av forumet.

 

spacer.png

Endret av Leif B. Mathiesen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul fra den yderste nøgne ø. Well, kanskje ikke. Tusen takk for all hjelp jeg har fått igjennom året. Kommer igjen til neste år. Nå må jeg fysisk legge bort slektsforskninga i to dager og jeg kjenner det skal bli veldig hardt.

 

God Jul, Joyeux Noel, Frohe Weinachten, Melle kalikkimakka, Merry Christmas, Hyvvæ Joulua, Glædelig jul og God Jul til alle med den samme uhelbredelige lidelse kallet genealogium vulgaris.🎅🎅🌲

 

Mvh. Torbjørn Steen-Karlsen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Torbjørn Steen-Karlsen skrev:

God Jul fra den yderste nøgne ø. Well, kanskje ikke. Tusen takk for all hjelp jeg har fått igjennom året. Kommer igjen til neste år. Nå må jeg fysisk legge bort slektsforskninga i to dager og jeg kjenner det skal bli veldig hardt.

 

God Jul, Joyeux Noel, Frohe Weinachten, Melle kalikkimakka, Merry Christmas, Hyvvæ Joulua, Glædelig jul og God Jul til alle med den samme uhelbredelige lidelse kallet genealogium vulgaris.🎅🎅🌲

 

Mvh. Torbjørn Steen-Karlsen

 

God jul til deg også, Torbjørn! 🎄😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger på med jule og nyttårshilsen fra min "eksil" i Örebro. Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, men leser nesten hver dag. Ett nyttårsløfte er å kvalitetsikre en del som jeg ikke har riktige kilder på. Så det kommer kanskje noen rop om hjelp neste år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

En god Jul og en fredelig høytid ønskes til alle. Det samme med Nyttår.
Har ikke vært særlig aktiv siste årene, men håper å komme litt til bake.

 

mvh Ottar

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også dere alle en riktig god jul og et godt nytt år!

Jeg har noen "vriene damer" blant anene mine - har tenkt å bryne nesa mi på dem i romjula, og det er ikke utenkelig at jeg må be om hjelp herfra.....

 

mvh. Astrid, som fortsatt gleder seg til Donald & Co på tv

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle får en fin og koselig jul, og at 2020 blir et flott år!

 

 

 animated-christmas-animal-image-0091.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei koselig og hyggelig GOD JUL til alle i Digitalarkivet frå meg !

———

Det nye året, 2020, med skotår og 366 dg, får ein koma attende ...

 

Lev vel !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL OG GODT NYTTÅR til alle veteraner og til alle nye brukere! Takk for godt samarbeid i 2019! Små eller store antall innlegg spiller ingen rolle, så lenge vi kan hjelpe hverandre å løse genealogiske nøtter - også i 2020! 

 

 

God-jul-godt-nytt-r.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul og Godt Nyttår til alle, bruker jula på å rydde i bygdebøkene og diverse andre slektsbøker som har dukket opp. Kanskje blir det en tur innom diverse kirkebøker i romjula. Ser fram til et nytt år på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul videre til dere alle, har funnet mange opplysninger også dette året, og håper at vi finner flere i året som kommer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er litt sent inne her, sier jeg fortsatt god jul. Støtter dem som hyller Ann Mary Engum, og har lagt merke til at hun er spesielt flink til å hjelpe. Noen ganger har jeg

sett overskriften på emner og tenkt at jeg kan hjelpe, men den som har kommet meg i forkjøpet er Ann Mary. Jeg er vel litt for sjelden innom her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god jul til dere alle fra meg også. Alltid hjelp å få når en står fast ❤️ 

Endret av Anita S. Johannessen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.