Gå til innhold
Arkivverket

Ann-Mary Engum: 50 000 innlegg - ingen over, ingen ved siden!


Egil Johannessen
 Del

Recommended Posts

Tusen, tusen takk,kjære Egil!, 🌹

 

Jeg ble så overrumplet da jeg så dette temaet ligge på forsiden. 

Tårene trengte seg på når jeg åpnet temaet og leste hva du hadde skrevet. 

Veldig fint gjort av deg! 

Jeg setter veldig pris på at det blir gjort stas på meg, selv om jeg kun er en selvlært, "skarve" hjelper. Håper på mye samarbeid med alle på forumet i kommende tider også. 

Disse årene jeg har vært på forumet har gitt meg umåtelig glede. 

Og å samarbeide med dere andre på forumet gir stor inspirasjon til å fortsette. 

Dette er en så givende hobby at man ikke får lyst til å slutte å bidra med hjelp. 

Jeg fortsetter en stund til! 

Sender gode tanker til alle på forumet! 

😊

 

 

 

 

 

 

  • Liker 17
  • Takk 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Tusen, tusen takk,kjære Egil!, 🌹

 

Jeg ble så overrumplet da jeg så dette temaet ligge på forsiden. 

Tårene trengte seg på når jeg åpnet temaet og leste hva du hadde skrevet. 

Veldig fint gjort av deg! 

Jeg setter veldig pris på at det blir gjort stas på meg, selv om jeg kun er en selvlært, "skarve" hjelper.

 

Hjertelig takk Ann-Mary for dine fine og varme ord  😘 !

 

Det er en glede å kunne gjøre stas på deg for det fortjener du virkelig! Ikke bare fordi du har nådd 50 000 innlegg, men fordi du er den du er; generøs, varm, inspirerende, samt en utrettelig vilje og evne til å samarbeide og hjelpe andre - jeg sier takk igjen for den du er og hva du bidrar med!

 

8 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Og å samarbeide med dere andre på forumet gir stor inspirasjon til å fortsette. 

Dette er en så givende hobby at man ikke får lyst til å slutte å bidra med hjelp. 

Jeg fortsetter en stund til! 

 

Supert! Gleder meg til se deg i det nye året og forhåpentlig i mange år fremover 😄!

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leif B. Mathiesen skrev:

Takk Ann.Mary for din hjelp til meg og andre.

 

spacer.png

 

Nydelige roser!

 

Tusen takk, Leif! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig enig med Egil, Leif, Lars og andre  som hyller deg for den fantaskie hjelp du har bidratt med.

 

"Noen mennesker gjør verden spesiell bare ved at de selv er i den"

 

Mvh

Ivar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ivar Moe skrev:

Hjertelig enig med Egil, Leif, Lars og andre  som hyller deg for den fantaskie hjelp du har bidratt med.

 

"Noen mennesker gjør verden spesiell bare ved at de selv er i den"

 

Mvh

Ivar

 

Tusen takk, Ivar! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ann-Mary Engum skrev:

...selv om jeg kun er en selvlært, "skarve" hjelper.

Jeg tror ikke det er noen andre enn deg selv som vil betegne deg som en "skarve" hjelper, Ann-Mary, du er en inspirasjon for oss alle. 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-Mary !

 

Eg såg for nokre dagar sidan at du nærma deg 50.000 og at du mogelig ville lykkast med det før Jul !

Og det gjorde du !! GRATULERA !

 

I mine innlegg har eg benytta uttrykkjet: «Min kjære virus» ! Virus er IKKJE noko kjekt å få, korkje i kroppen eller på PC / I-Padden !

Men du er VERKELIG nyttig å få, enten det no er Kjelda som ikkje er som ho skal væra, eller overskrifta på innlegga mine er missvisande/lite klare ! Ein STOR takk til deg for denne hjelpa du har gitt meg (og andre) !

 

Ta deg ein velfortjent Jul og Nyttåsferie og Velkommen attende i forumet år 2020 !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Jon Sværen skrev:

Ann-Mary !

 

Eg såg for nokre dagar sidan at du nærma deg 50.000 og at du mogelig ville lykkast med det før Jul !

Og det gjorde du !! GRATULERA !

 

I mine innlegg har eg benytta uttrykkjet: «Min kjære virus» ! Virus er IKKJE noko kjekt å få, korkje i kroppen eller på PC / I-Padden !

Men du er VERKELIG nyttig å få, enten det no er Kjelda som ikkje er som ho skal væra, eller overskrifta på innlegga mine er missvisande/lite klare ! Ein STOR takk til deg for denne hjelpa du har gitt meg (og andre) !

 

Ta deg ein velfortjent Jul og Nyttåsferie og Velkommen attende i forumet år 2020 !

 

Tusen takk, Jon! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til alle dere andre. Det er utrolig hva du klarer å grave frem av opplysninger Ann-Mary.

Og akkurat nå føles det som om halvparten av de 50000 innleggene gjelder mine tema 🙂

Jeg ønsker deg og dine en Velsignet Jul og et Godt, Helsebringende og Fremgangsrikt Nytt År.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rune Thorstensen skrev:

Jeg slutter meg til alle dere andre. Det er utrolig hva du klarer å grave frem av opplysninger Ann-Mary.

Og akkurat nå føles det som om halvparten av de 50000 innleggene gjelder mine tema 🙂

Jeg ønsker deg og dine en Velsignet Jul og et Godt, Helsebringende og Fremgangsrikt Nytt År.

 

Tusen takk! 😊

 

40 minutter siden, Olav Bonesmo skrev:

Tiltredes!

 

 

Tusen takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Else-A. J. Lillefuhr skrev:

Du er helt utrolig. Kan ikke få takket deg nok for all hjelp jeg har fått. 

 

Tusen takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ann-Mary ....du er og vil alltid for meg være Nr. 1 ....Utallige er gangene du har hjulpet meg og utallig er mengden av informasjon du har gravet frem , og ingenting er så spennende som hver gang jeg legger ut et USA " mysterium " for deretter neste dag å se ikke om du har postet et svar , men hvor mange svar du har postet til meg . Og den ene gangen for x antall år siden jeg tenkte som så at ; fader heller ....jeg har lyst til å høre stemmen bak ditt blide profil bilde .....hvorpå jeg sporet opp ditt telefon nummer og ringte deg opp for å si hei og slå av en liten prat .....og ei skikkelig solstråle var du selvfølgelig i telefonen også . Det å finne nok superlativer for å skulle takke deg for det du gjør for alle her på forumet , det lar seg godt gjøre det kjære Ann-Mary , men i det jeg kun sier takk for at du er den du er så forstår du nok den hele og fulle betydningen av dette ....og selvfølgelig også en fredfylt og god jul til deg og dine ønskes av meg . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Bjørn A Løkken skrev:

Kjære Ann-Mary ....du er og vil alltid for meg være Nr. 1 ....Utallige er gangene du har hjulpet meg og utallig er mengden av informasjon du har gravet frem , og ingenting er så spennende som hver gang jeg legger ut et USA " mysterium " for deretter neste dag å se ikke om du har postet et svar , men hvor mange svar du har postet til meg . Og den ene gangen for x antall år siden jeg tenkte som så at ; fader heller ....jeg har lyst til å høre stemmen bak ditt blide profil bilde .....hvorpå jeg sporet opp ditt telefon nummer og ringte deg opp for å si hei og slå av en liten prat .....og ei skikkelig solstråle var du selvfølgelig i telefonen også . Det å finne nok superlativer for å skulle takke deg for det du gjør for alle her på forumet , det lar seg godt gjøre det kjære Ann-Mary , men i det jeg kun sier takk for at du er den du er så forstår du nok den hele og fulle betydningen av dette ....og selvfølgelig også en fredfylt og god jul til deg og dine ønskes av meg . 

 

Tusen takk, Bjørn! 😊

Husker godt den hyggelige telefonsamtalen vi hadde. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-Mary 🙂

Jeg må bare slutte meg til alle de andre her.

Du gjør en utrolig jobb med å hjelpe alle og enhver. Jeg er utrolig takknemmelig for all den hjelp du har gitt meg gjennom årene. Du får det til å se så lett ut å finne frem til kilder og personer, både i Norge og utlandet. Stå på videre Ann-Mary, jeg vet jeg vil trenge din hjelp igjen 😉

 

Ønsker deg en riktig god og fredlig jul og et fortreffelig nytt år!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Birgit Gordon skrev:

Ann-Mary 🙂

Jeg må bare slutte meg til alle de andre her.

Du gjør en utrolig jobb med å hjelpe alle og enhver. Jeg er utrolig takknemmelig for all den hjelp du har gitt meg gjennom årene. Du får det til å se så lett ut å finne frem til kilder og personer, både i Norge og utlandet. Stå på videre Ann-Mary, jeg vet jeg vil trenge din hjelp igjen 😉

 

Ønsker deg en riktig god og fredlig jul og et fortreffelig nytt år!!

 

Tusen takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget velfortjent honnør, Ann-Mary!

Gratulerer + ha en riktig god jul og et godt nytt "debatt-år",

 

hilsen Astrid

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Astrid K. Natvig skrev:

Meget velfortjent honnør, Ann-Mary!

Gratulerer + ha en riktig god jul og et godt nytt "debatt-år",

 

hilsen Astrid

 

Tusen takk, Astrid! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å hjelpe folk som er nye på forumet og takk for all hjelpen gjennom dei par åra eg har vore medlem på forumet  Ann Mary god jul og godt nyttår 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Erik - Nilsen skrev:

Du er flink til å hjelpe folk som er nye på forumet og takk for all hjelpen gjennom dei par åra eg har vore medlem på forumet  Ann Mary god jul og godt nyttår 

 

Tusen takk, Erik! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.