Gå til innhold
Arkivverket

Avkutta sider ved mikrofilm/skanning - Pantebok nr. 4B, 1778-1782 Sunnmøre sorenskriveri


Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Vil gjere Dykk merksame på at fleire sider/folioar har vorte avkutta i denne protokollen, og håpar dette kan ordnast når Dykk finn tid.

 

Bileta eg har funne hittil er frå og med bilete 359 og til og med bilete 386, og det er venstre kant av biletet som er avkutta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 25.12.2019 den 15.09, Morten Sylte skrev:

Vil gjere Dykk merksame på at fleire sider/folioar har vorte avkutta i denne protokollen, og håpar dette kan ordnast når Dykk finn tid.

 

Bileta eg har funne hittil er frå og med bilete 359 og til og med bilete 386, og det er venstre kant av biletet som er avkutta.

 

Takk for tipset. Til orientering er folio 358b-386a (28 oppslag) nå skanna i farger fra original protokoll. Bildene vil bli lagt ut om ikke så lenge.

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Eg kan ikkje sjå at dei nemnte nyskanna bileta er utlagde enno? Eller er det kanskje eg som ikkje leitar på korrekt stad?

 

Vil forresten desse nyeskanna bileta direkte erstatte dei gamle bileta, mao verte gjevne same og identisk biletelenke som biletet det erstattar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2020 den 13.49, Morten Sylte skrev:

Eg kan ikkje sjå at dei nemnte nyskanna bileta er utlagde enno? Eller er det kanskje eg som ikkje leitar på korrekt stad?

 

Vil forresten desse nyeskanna bileta direkte erstatte dei gamle bileta, mao verte gjevne same og identisk biletelenke som biletet det erstattar?

 

Takk for påminnelsen. Bildene er nå på plass: https://www.digitalarkivet.no/tl50002967000001

 

Bildelenkene er nye, men har du ei bildelenke til et av de gamle bildene, vil du bli omdirigert til det korresponderende nye bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Kristian Hunskaar (Arkivverket) said:

Bildelenkene er nye, men har du ei bildelenke til et av de gamle bildene, vil du bli omdirigert til det korresponderende nye bildet.

 

Ok, takk for avklaringa på det spørsmålet. Dei nye er dermed innlagde sidan dei hovedsakleg skal brukast i eit større prosjekt ... Igjen, takk for at dette vart retta på ein slik glimrande måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.