Gå til innhold
Arkivverket

Hordaland fylke, Haus, Gjerstad, Bruvik, Mjelde, Stamnes i Haus, Ministerialbok nr. A 11 (1796-1816), Fødte og døpte 1808


Jan Sigbjørn Larsen
 Del

Recommended Posts

https://www.digitalarkivet.no/kb20070508660208 Hordaland fylke, Haus, Gjerstad, Bruvik, Mjelde, Stamnes i Haus, Ministerialbok nr. A 11 (1796-1816), Fødte og døpte 1808, Dagregister 1808, Side 208

Jeg kan ikke finne at de 4 dåpsinnføringene nederst på høyre side er transkribert.

Ved søk på dåpsdato kommer ingen av de fram. Siden er vel oversett fordi mesteparten av informasjonen gjelde Dagsregisteret.

 

Vil den bli transkribert?

Endret av Jan Sigbjørn Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Åsane historielag som har stått for den søkbare versjonen, jeg skal høre med noen der om devil transkribere disse slik at dette kan bli rettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tone Merete Bruvik skrev:

Det er Åsane historielag som har stått for den søkbare versjonen, jeg skal høre med noen der om devil transkribere disse slik at dette kan bli rettet.

 

Hei.

Takk for en utrolig rask tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.