Gå til innhold
Arkivverket

Ei teknisk utfordring som kanskje nokon har svar på...?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette emnet har ikkje noko direkte med ættegransking å gjera, men eg er viss på at det sikkert er andre brukarar som slit med det same??

 

Svært ofte skjer det på min iMac at vedlegg (avfotograferte kjelder) som andre brukarar legg inn i innleggi deira, kjem att på min iMac berre som eit òpe rom med skugge utan tekst.  Dette skjer ikkje alltid, men svært (altfor) ofte!  Derimot kjem vedleggi i den e-post-meldingi som kjem samstundes, dersom eg har abonnert på vedkommande tema.

 

No har eg nettopp oppdaga at dersom eg kopierar desse «skugge»-innleggi og legg dei inn separat i eigi melding, då kjem dei fram på «normalt» vis!  Direkte «løge» spør du meg!  Det er sikkert ei eller anna innstilling på min iMac som gjer dette, hadde eg berre visst kva for ein...?

 

Kanskje kan nokon gje meg eit tips om korleis dette kan løysast?

 

Hjarteleg takk på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplever jeg med iPad’en også. Bra du oppdaget at det går an å gjøre noe for å se innholdet i det grå feltet. Jeg har tenkt at det grå feltet inneholder bildefila av skannet materiale og de fleste gangene er brukslenka også med.

 

Jeg skal lete etter et eksempel, for å prøve å se innholdet, hvis ikke du kanskje har lenke til et slikt innlegg lett tilgjengelig, da?

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lars

Jeg opplever fra tid til annet noe lignende - rent bortsett fra at på min Mac ser vedleggene ut som tomme rammer med et spørsmålstegn i midten. Det skjer de gangene nettet er tregt, eller når hjemmenettverket mitt har en dårlig dag. Sånn jeg har forstått det, er forskjellen på en nettleser og et e-postprogram at nettleseren alltid laster ned alt innhold på siden, mens e-postprogrammet bare viser deg en 'representasjon' av innhold som ligger på mailserveren helt til du laster ned e-postmeldingen til din egen maskin. Jeg er ikke spesielt oppegående på det tekniske, sånn i det store og det hele, så det kan hende jeg er helt i tåka. Det jeg egentlig sier er vel egentlig at dette kanskje er mer et problem mellom deg og internettleverandøren din, enn mellom deg og iMacen. Men hva vet jeg...

 

God søndag, og takk for at du er blant dem som holder forumet på et livlig nivå

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise og Morten for interessante kommentarar!

 

Anne-Lise, du kan ta ein titt på dette emnet: https://forum.arkivverket.no/topic/237393-til-lars-øyane/

 

Ingen av vedleggi i innlegg #7, #8 og #12 frå Ivar Moe er synlege for meg utan at eg kopierer dei og legg dei inn på ny!

 

Kva resultat får du?

 

PS: Ein kommentar til Morten:  Eg trur IKKJE dette ligg hjå internett-leverandøren min.  På min MacBook Pro skjer dette nemlig IKKJE, men eg nyttar helst iMacen i det daglege...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg opna denne tråden i Opera på ein Androidtelefon, og såg då berre grå boksar i #7, #8 og #12. Men etter litt venting kom bileta til syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje det som er forklaringen og at vi ville ha sett vedlegget om vi hadde ventet litt? Å poste i eller bevege seg mellom forskjellige emner i forumet går v e l d i g tregt for tiden. Er det ‘lastbalanseringen’ vi plages av igjen, som i 2012? Jeg ser at dobbelt- og trippelpostingene har begynt å vise seg igjen.

Endret av Anne-Lise Hansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje også vere nettverket eller kapasitetsproblem lokalt på PC som gjer dette. Det at det er skilnad frå ein PC til ein annan kan tyde på dette.

 

Men det kan også vere tregheit hos Digitalarkivet som viser seg på ulike måtar. Også eg opplever at ting går tregt for tida. Av og til merkar eg dette også når eg skal laste skanna kyrkjeboksider, men eg er usikker på om dette er eit problem med eigen PC eller om tregheita ligg hos Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en tenker jo at det kan være noe med maskinen en bruker. Jeg bruker for det meste iPad på forumet nå og tenker først på om siste oppdatering var helt vellykket eller om noe annet er galt. 🥺  Av den grunn tømmer jeg nettleseren Safari stadig vekk, men tregheten i forumprogrammet er der fortsatt. Jeg opplever ikke treghet på andre sider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise og Torbjørn for nye kommentarar!

 

Tja, eg vert vel i grunnen ikkje so mykje klokare...  Men eitt veit eg; det har ikkje noko med tid å gjera, for sjølv om eg let biletet stå på «vent» i 10 minutt, kjem det ikkje noko meir fram av den grunn!

 

So det kan sjå ut som om eg lyt leva med at eg må kopiera meldingi i eit nytt bilete kvar gong eg skal sjå på det, tungvint, men betre enn ingi løysing!

 

Eit nytt døme, denne gongen ei melding frå Ann-Mary i innlegg 76 av dette emnet: https://forum.arkivverket.no/topic/241967-lar-denne-øllegaard-født-1887-i-lysten-amt-i-bergen-seg-identifisere-bosatt-i-danmark-i-1925/page/4/

 

Denne obituarien etter Thelma Hines fekk eg berre fram takka vera referansen som Ann-Mary hadde lagt ved...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å kopiere det grå feltet for å se om det åpner seg..

 

1:1:QKM7-7MYF

 

Det virket til slutt. 😄

 

Edit.

Tre timer senere er bildet borte.. 
(Jeg er logget inn på FamilySearch.)

 

Det kom tilbake da jeg lagret tilføyelsen.. 🙄

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får i skrivande stund ikkje fram biletet verken i den opprinnelege tråden eller i innlegget til Anne-Lise.

 

Edit: Etter å ha opna biletet hos Familysearch kjem det plutseleg fram også i Anne-Lise sitt innlegg, samt i den opprinnelege tråden. (Eg sit framleis og pirkar i Opera på ein Samsung Galaxy 4s).

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.