Gå til innhold
Arkivverket

Adresse bok Bergen 1958


Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

38 minutter siden, Jon Sværen skrev:

Adressebok for Bergen 1958 hadde vi tilgang på før.

 

Kvar finn vi denne boka no ??

 

Nå som Nasjonalbiblioteket har kommet så langt i sitt digitaliseringsarbeid, er det hensiktsmessig at Arkivverket digitaliserer arkivsaker og at Nasjonalbiblioteket digitaliserer trykksaker.

 

Du finner en rekke adressebøker for Hordaland og Bergen hos Nasjonalbiblioteket: https://www.nb.no/search?q=Bergen adressebok&mediatype=tidsskrift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I følgje Tone Merete Bruvik skal NB få melding om dei adressebøkene som dei manglar, men som var i "gamle" Digitalarkivet. Om eg forstår det rett vil dei skanna bileta bli overført til NB, slik at desse adressebøkene kan bli lagt ut der?

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB har alle adressebøkene fra hele landet på listen sin over ting som de skal skanne å få ut, hvis de ikke alt er ute. De skanner nok på nytt, det er det enkleste. Merk at Bergen Offentlige også har hatt adressebøker ute på sine sider, men om de fremdeles har det vet jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tone Merete Bruvik skrev:

NB har alle adressebøkene fra hele landet på listen sin over ting som de skal skanne å få ut, hvis de ikke alt er ute. De skanner nok på nytt, det er det enkleste. Merk at Bergen Offentlige også har hatt adressebøker ute på sine sider, men om de fremdeles har det vet jeg ikke. 

 

Dette var interessant. Det er vel snakk om Universitetsbiblioteket i Bergen. Bergen Byarkiv har eit oversyn over adressebøker for Bergen.

https://www.bergenbyarkiv.no/oppslagsverket/2003/04/02/adresseboker-for-bergen/

Her går det fram at UiB har lagt ut ein del årgangar i Marcus:

http://marcus.uib.no/instance/collection/ubb-adr-bergen-

 

Lista over bøker frå gamle "Bokhylla": https://www.digitalarkivet.no/content/517/trykte-bøker-og-andre-trykksaker-fra-gamle-bokhylla

 

Dermed skulle lista kunne oppdaterast med lenker til adressebøkene frå 1920 og 1924/25 slik:

 

 

(Ein burde kanskje også nemne noko om at det finst fleire utgåver i Marcus, i tillegg til NB).

 

Av dei adressebøkene for Bergen som låg ute i gamle "Bokhylla" manglar då berre den frå 1958.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du kom med, Torbjørn !

 

Men ein må på kurs for å kunna bla i desse Markus-Bøkene !  Byrjar ein å bla her, så «dansar» boka, slik at det er UMOGELIG å bla fram og attende !

 

Oslo-istane har det kjekt ! Dei har adressebøkene sine på DA, og kan kjekt bla seg framover pga sidetalet !

 

Vi andre må klara oss som best vi kan !  Det er ikkje så kjekt å mista det ein hadde, BERRE fordi at DA skal styrast frå Oslo, ikkje frå Bergen. ALLE dei opplysningane vi hadde, som no er «stole» pga flyttinga av DA til Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel også slik at "Oslo-istane" var "først til mølla" når det gjaldt å få ut adressebøker i "nye" Digitalarkivet, og så har ein i ettertid komme fram til ei ansvarsfordeling mellom NB og Digitalarkivet om utleggjing av kjelder. Skulle ein vere heilt konsekvent måtte ein kanskje ha fjerna adressebøkene for Oslo frå Digitalarkivet, men det ville ingen ha vore tent med.

 

Det at det er ei viss ansvarsfordeling meiner eg er bra, fordi ein då slepp at arbeid i framtida vert gjort dobbelt opp av både NB og Digitalarkivet. Og så får ein håpe at Nasjonalbiblioteket kan prioritere bøker og tidsskrift frå "gamle" Digitalarkivet som ikkje lenger er tilgjengeleg.

 

11 timer siden, Jon Sværen skrev:

Men ein må på kurs for å kunna bla i desse Markus-Bøkene !  Byrjar ein å bla her, så «dansar» boka, slik at det er UMOGELIG å bla fram og attende !

 

Hos meg fungerer dette greit, trass i at det tek litt tid å få opp boka. Over biletet kjem det fram ein knapp der ein kan velje JPEG-versjon. Fungerer det betre dersom du brukar denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 6.2.2020 den 12.52, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Lista over bøker frå gamle "Bokhylla": https://www.digitalarkivet.no/content/517/trykte-bøker-og-andre-trykksaker-fra-gamle-bokhylla

 

Dermed skulle lista kunne oppdaterast med lenker til adressebøkene frå 1920 og 1924/25 slik:

 

 

@Tone Merete Bruvik Er det mogeleg å få lagt inn desse lenkene i lista?

 

Eg registrerer elles at Nasjonalbiblioteket framleis ikkje har lagt ut ei einaste adressebok for Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

 

@Tone Merete Bruvik Er det mogeleg å få lagt inn desse lenkene i lista?

 

Eg registrerer elles at Nasjonalbiblioteket framleis ikkje har lagt ut ei einaste adressebok for Bergen.

Det stemmer. Jeg vet ikke helt hvorfor det ikke er lagt ut adressebøker for Bergen kommune. Jeg vet ikke om de faktisk ikke om de har de i sin samling en gang heller. Både Bergen offentlige og Statsarkivet i Bergen har en rekke med adressebøker for Bergen. Disse bøkene er ikke digitalisert 

Endret av Trond Olav Solberg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.