Gå til innhold
Arkivverket

Sara Thomasson Lalla (f. Andersdatter Sappi)

Eilif Pedersen
 Del

Recommended Posts

Prøver å finne anene til denne damen, Sara Andersdatter Sappi f. 1726 i Saarivuoma Sverige, gift 5. februar 1749 med Lars Thomasson Lalla f. 15 november 1730 i Saarivuoma. Sara døde i 1789.

Er det noen som kan bidra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen opplysninger om hennes foreldre. 

globe-small.jpgsläkten Alfsvåg-Jonsson-Sehlberg

Sara Andersdotter Sappi

Kvinna 1726 - 1789  (63 år)

Personlig information    |    Alla

• Namn Sara Andersdotter Sappi 
    Född 1726  Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats 
    Kön Kvinna 
    Död 1789  Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats 
    Person-ID I9617  Alfsvåg-Sehlberg
    Senast ändrad 4 Feb 2018 

Familj Lars Thomasson Lalla,   f. 15 Nov 1730, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. Ja, datum okänt 
    Gift 5 Feb 1749  Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats 
    Barn 
      1. Ingrid Larsdotter Lalla,   f. 1747, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. Ja, datum okänt
      2. Elin Larsdotter Lalla,   f. 1751, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. 1788, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats  (Ålder 37 år)
      3. Sara Larsdotter Lalla,   f. 1759, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. Ja, datum okänt
      4. Lars Larsson Lalla,   f. 1760, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. 1844, Lenvik, Troms, Norge Hitta alla personer med händelser på denna plats  (Ålder 84 år)
      5. Thomas Larsen Lalla,   f. 1764, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. 7 Jul 1844, Grønlia, Lenvik, Troms, Norge Hitta alla personer med händelser på denna plats  (Ålder 80 år)
      6. Jon Larsson Lalla,   f. 1765, Saarivuoma, Norrbotten, Sverige Hitta alla personer med händelser på denna plats,   d. Ja, datum okänt
    Senast ändrad 7 Apr 2019 
    Familjens ID F2985  Familjeöversikt  |  Familjediagram

Byt till mobil-sajt 

Denna sajt är byggd med The Next Generation of Genealogy Sitebuilding v. 12.1, skapad av Darrin Lythgoe © 2001-2020.

Underhålls av Jan Tore Alfsvåg.

https://alfsvag.se/tng/getperson.php?personID=I9617&tree=tree1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Eilif Pedersen skrev:

Prøver å finne anene til denne damen, Sara Andersdatter Sappi f. 1726 i Saarivuoma Sverige, gift 5. februar 1749 med Lars Thomasson Lalla f. 15 november 1730 i Saarivuoma. Sara døde i 1789.

Dette er fødselsboken 1726 som dekker Saarivouma https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0034771_00061

Vielsen https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0034771_00210

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere alle.

TIl Anton, ja det er denne referansen jeg har på henne og hennes, men jeg klarer ikke å finne far-mor?

Sven, takk for tipsene, har sett på noe av dette, men vanskelig å konkludere foreløpig.

Leter videre.

Eilif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
På 6.2.2020 den 22.03, Eilif Pedersen skrev:

Jeg trur jeg kan hjelpe dersom dette fremdeles er aktuelt. Finner info på denne adressen: Slektstre - Nettsiden til familien Harald Jakobsen - MyHeritage

Du må sikkert be om tilgang fra Harald Jakobsen

med vennlig hilsen 

Terje Ingebrigtsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Terje Ingebrigtsen said:

Jeg trur jeg kan hjelpe dersom dette fremdeles er aktuelt. Finner info på denne adressen: Slektstre - Nettsiden til familien Harald Jakobsen - MyHeritage

Du må sikkert be om tilgang fra Harald Jakobsen

med vennlig hilsen 

Terje Ingebrigtsen

Jeg har tilgang til nettsiden, men finner ingen far/mor til Sara der - heller ikke til hennes mann Lars Thomasson Lalla. Hvis du har noe så er jeg selvfølgelig interessert.

Mvh 

EIlif

Lenke til kommentar
Del på andre sider