Gå til innhold
Arkivverket

passord


helen johanne berget
 Del

Recommended Posts

Jeg skal inn på famelyshach men jeg kommer ikke inn. Jeg må ha passord,men jeg husker det ikke.kan dere hjelpe meg? jeg har brukernavnet men kommer ikke vider.

på takk Vennlig hilsen helen berget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passord. Jeg har prøvd med glemt passord.Fått en mail , men er brukernavn mitt Helen Johanne berget? det er litt uklart for meg, men står passordet under? Skal prøve igjen!

vennlig hilsen Helen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, helen johanne berget skrev:

passord. Jeg har prøvd med glemt passord.Fått en mail , men er brukernavn mitt Helen Johanne berget? det er litt uklart for meg, men står passordet under? Skal prøve igjen!

vennlig hilsen Helen. 

 

Ingen andre enn du selv  vet hva du registrerte deg som, og har som brukernavn og passord. 

 

Men du kan jo be om begge deler. 

 

Forgot username or password

 

Du får studere mailen du fikk, og så får man håpe du lykkes med å logge deg på FamilySearch. 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke husker er det bare å melde deg inn som ny bruker.

Hvis FS har registrert din e-post adresse får du beskjed om at denne er brukt før.

Da kan du klikke på "Forgot username or password?" og lage ett nytt passord.

Hvis ikke kan du fortsette registreringen

 

 

PS. Neste gang du poster noe her fortell mer nyaktig hva du søker.  F.eks  "Husker ikke passordet til FS."

Endret av Leif B. Mathiesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fakk il LEIF B. mathisen B. mathisen og Ann- Mary Eggum Jeg får det ikke til med de passord jeg hadde.

Det er ikke så let. Jeg hadde et Hjerneslag 1 august. og jeg roter litt med minnet. Kommer nok ikke inn på Manntallet familychach. da har min slektsgransking stoppet opp.

Vennlig hilse helen Johanne berget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, helen johanne berget skrev:

 

Fakk il LEIF B. mathisen B. mathisen og Ann- Mary Eggum Jeg får det ikke til med de passord jeg hadde.

Det er ikke så let. Jeg hadde et Hjerneslag 1 august. og jeg roter litt med minnet. Kommer nok ikke inn på Manntallet familychach. da har min slektsgransking stoppet opp.

Vennlig hilse helen Johanne berget.

 

Da skjønner jeg godt at det ikke er så lett for deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er brukarnamnet det som står framfor "@" i epostadressa mi, men eg hugsar ikkje om dette var noko som eg måtte velje eller om det automatisk vart slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.