Gå til innhold
Arkivverket

Kai det ser ut for meg at det kan være henne jeg er ute etter. Vet du noe mer om dem? Jeg har fått oppgitt noen navn, men jeg vet ikke mer enn navna: Ola Olsen Løkken bodde på Skogen i Heidal, ugift. Mathias olsen Løkken bodde på Furreheim Tor olsen Bjøls

Solveig Marie Hagen
 Del

Recommended Posts

Kai det ser ut for meg at det kan være henne jeg er ute etter. Vet du noe mer om dem? Jeg har fått oppgitt noen navn, men jeg vet ikke mer enn navna: Ola Olsen Løkken bodde på Skogen i Heidal, ugift. Mathias olsen Løkken bodde på Furreheim Tor olsen Bjølstaløkken bodde på Klonesbakken ,ugift ? Marit g.m.Harald Andersen, Oslo. Døde tidlig. En sønn. ? Hans reiste til USA? Sigrid til Tolstadløkken Lalm? Martha ugift.? Kari g.m. Magnus Hagen?, Heidal? 21 Synne Knutsdtr. Fra Djupdalen, Heidal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solveig Marie Hagen skrev:

Kai det ser ut for meg at det kan være henne jeg er ute etter. Vet du noe mer om dem? Jeg har fått oppgitt noen navn, men jeg vet ikke mer enn navna: Ola Olsen Løkken bodde på Skogen i Heidal, ugift. Mathias olsen Løkken bodde på Furreheim Tor olsen Bjølstaløkken bodde på Klonesbakken ,ugift ? Marit g.m.Harald Andersen, Oslo. Døde tidlig. En sønn. ? Hans reiste til USA? Sigrid til Tolstadløkken Lalm? Martha ugift.? Kari g.m. Magnus Hagen?, Heidal? 21 Synne Knutsdtr. Fra Djupdalen, Heidal

Her bør du nesten gi opplysning om ca tidsperiode. 

Hva er din forbindelse til disse personene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne? 

Alt må sjekkes! 

Mathias Olsen Furuheim (Løkken) icn_world.gif?1546545154

Kjønn: Mann
Født: 27. April 1890
Heidal, Sel, Oppland, Norway (Norge)
Død: 02. Januar 1973 (82)
Begravet: Heidal, Sel, Oppland, Norway (Norge)
Nærmeste familie:

Sønn av Ole Thorsen Bjølstadløkken og Synne Olsdatter Bjølstadløkken
Ektemannen til Marie Pedersdatter Løkken Furuheim
Far til Sigrid Sanden; Reidar Furuheim; <privat> Grønn (Furuheim); Per Furuheim; Ola Furuheim og 1 other
Bror av Thor Olsen Bjølstadløkken; Ole Olsen Løkken og Hans Olsen Løkken

DNA markører:
transparent.gifH1e
detaljer
Lagt til av: Ola Jon Ødegård 9. juni 2012
Administrert av: Ola Jon Ødegård og Steinar Grønn

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.geni.com/people/Mathias-Furuheim/6000000016823916331&ved=2ahUKEwjI7of5uN7nAhVBl4sKHYlTDeMQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw3bfExKijMxNGAKkzZPbHZ1

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Kai? 

"

Kai det ser ut for meg at det kan være henne jeg er ute etter. Vet du noe mer om dem? Jeg har fått oppgitt noen navn, men jeg vet ikke mer enn navna: Ola Olsen Løkken bodde på Skogen i Heidal, ugift. Mathias olsen Løkken bodde på Furreheim Tor olsen Bjøls

"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å svare på et innlegg fra2008, ang disse, men fant ikke helt ut av det. Magnus Hagen var min bestefar, bosatt på flatmo med hustru Kari bjølstadløkken. Husker såvidt min oldemor som bodde på Skogen, og har selv hytta etter Martha Løkken etter mine foreldre 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solveig Marie Hagen skrev:

Jeg prøvde å svare på et innlegg fra2008, ang disse, men fant ikke helt ut av det. Magnus Hagen var min bestefar, bosatt på flatmo med hustru Kari bjølstadløkken. Husker såvidt min oldemor som bodde på Skogen, og har selv hytta etter Martha Løkken etter mine foreldre 😊

Du får nok ikke svart på temaer fra 2008.

De ligger i "Arkiv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Solveig Marie Hagen skrev:

Angående Kai. 

Ser ut til at han er medlem på forumet.

Men han har ikke vært aktiv siden 7 september 2013.

Kai M Kveum

Ser at  Helge Hålåsæter deltok i debatten i 2008 også. 

Flere av de andre i debatten finnes også på forumet. 

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Er det denne? 

Alt må sjekkes! 

Nærmeste familie:

Far til Sigrid Sanden; Reidar Furuheim; <privat> Grønn (Furuheim); Per Furuheim; Ola Furuheim og 1 other

DNA markører:
transparent.gifH1e
detaljer

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.geni.com/people/Mathias-Furuheim/6000000016823916331&ved=2ahUKEwjI7of5uN7nAhVBl4sKHYlTDeMQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw3bfExKijMxNGAKkzZPbHZ1

Det stemmer, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg ble nettopp medlem for å svare på dette, så jeg må nok lære meg siden litt bedre. Drev egentlig å lette etter radioarkiv, for min bestemor Kari Hagen ble visst intervjuet kanskje rundt 1960, for hun var et levende oppslagsverk ang slekt, så hvis noen lurte på noe kom de til henne, og angrer idag på at det ikke ble tatt opp på bånd

23 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Er det denne? 

Alt må sjekkes! 

Nærmeste familie:

DNA markører:
transparent.gifH1e
detaljer

Det stemmer, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solveig Marie Hagen skrev:

Takk, jeg ble nettopp medlem for å svare på dette, så jeg må nok lære meg siden litt bedre. Drev egentlig å lette etter radioarkiv, for min bestemor Kari Hagen ble visst intervjuet kanskje rundt 1960, for hun var et levende oppslagsverk ang slekt, så hvis noen lurte på noe kom de til henne, og angrer idag på at det ikke ble tatt opp på bånd

Kan dette avisoppslaget fra 1984 ha noe med et radiointervju å gjøre? (forutsatt at dette er din Kari Hagen) - https://www.nb.no/search?q="samtale med kari hagen"&mediatype=aviser&sort=dateasc

Gudbrandsdølen
Side 7 
komme innslag fra Lillehammer og videre oppover Gudbrandsdalen. * Lars-Helge Myklebost i samtale med Kari Hagen utenfor Prøysenstua. (Foto: E. Olaf- sem
Lenke til kommentar
Del på andre sider