Gå til innhold
Arkivverket

Ann-Mary Engum


Lindis Engum

Recommended Posts

Vil bare gi beskjed om at vår mor, Ann-Mary Engum sovnet stille inn i natt. 

 

- Lindis Engum, Bjørn Erik Sveen, Ronny Martin Sveen. 

 

 

  • Liker 9
  • Takk 1
  • Trist 51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fryktelig leit å høre, Lindis. 

 

Vi som kom i kontakt med Ann-Mary på dette forumet, satte veldig stor pris på henne. Jeg oppfattet henne som en venn, for hun var alltid vennlig og inkluderende.  Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.. Slektsgranskingsmiljøet vil merke at hun ikke lenger er her. 

 

Alt godt til dere og takk for at du ga beskjed. 

  • Liker 9
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for beskjed. En sjokk å lese det. Min dypeste kondolanse. Hun hjalp enorm mange, også meg. 

  • Liker 4
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var leit å høre. Hun vil bli savnet, også av oss som jobber i Digitalarkivet.

 

Hun har siden januar 2011 skrevet hele 52451 emner eller innlegg, vi tror ikke at noen har skrevet flere innlegg enn henne. Innleggene hennes vil fortsatt være til glede og nytte for mange fremover. Vi som moderer forumet vil oppdatere profilen hennes med at hun er gått bort. 

 

Takk for at at vi ble orientert, og vi sender varme tanker til familie og venner.

 

 

 

 

  • 52 451
  • Liker 16
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være lange stunden siden sidst hun var her på forumet og hjalp alle og enhver. Trist at lese. 

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Bjarne Rosenstrøm said:

Det kan da ikke være lange stunden siden sidst hun var her på forumet og hjalp alle og enhver. Trist at lese. 

 

Onsdag kveld var siste gang hun var inne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tone Merete Bruvik skrev:

Hun har siden januar 2011 skrevet hele 52451 emner eller innlegg, vi tror ikke at noen har skrevet flere innlegg enn henne.

 

I tillegg kjem emne eller innlegg i gamleforumet, der ho var til stades iallefall frå årsskiftet 2007/2008.

 

Ann-Mary var alltid vennleg og sakleg i sine innlegg, og har brukt ufatteleg mykje tid på å hjelpe oss andre her i forumet. Ho vil verte djupt sakna.

  • Liker 5
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist for oss alle i slektsforskarmiljøet.

Ei stor takk til Ann-Mary for den store innsatsen ho la ned i å hjelpe folk her inne, ho vil bli djupt sakna.

Kondolerer 💗

Endret av Harald L. Bakke
  • Liker 5
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk eller en evighet.

Til og fra steder vi bare selv vet

En tanke delt er et minne skapt

Ei er hun for oss evig tapt

 

Savn har sin egen dynamikk

Uten tanke for tiden som gikk

Vemod er frossen og vakker varme

Demper smerte helt uten harme

 

Et øyeblikk eller en evighet.

Til og fra steder vi bare selv vet

Den store hjelp hun alltid ytte

Lever videre til evig nytte

 

Hvil i fred.

 

Are

  • Liker 20
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-Mary vil bli husket og savnet! Jeg tenner et lys for henne i kveld.

Livet er skjørt, ta vare på hverandre.

  • Liker 7
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer! Ann-Mary og jeg har krysset hverandre mer enn én gang her på Brukerforumet. Hun har liksom vært her "bestandig". En genealogisk sporhund av de sjeldne, og med tid til å besvare alle mulige tråder fra tidlig morgen til seine kveld og kanskje også et stykke utpå natta...!  Takk for innsatsen, Ann-Mary, og varme tanker til familien. 

 

 

 

 

  • Liker 6
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ein STOR person som no er gått bort, og vi vil alle sakna dei gode og saklege innleggi som ho alltid serverte uansett emne!  «Ingen over og ingen ved sida», og det vil stå ved lag i mange år framover!

 

Helsingar og djup kondolanse til familien hennar!

  • Liker 7
  • Takk 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å høre.  Jeg vil virkelig savne Ann-Mary her på forumet.  Jeg sender mine varmeste tanker til Ann-Marys etterlatte.

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble trist her nå. Ann-Mary var en fast konstant her på forumet som vil bli dypt savnet. Tankene mine går til familien.

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre. Kondolerer til familien, Ann-Mary var så aktiv på dette forumet helt til det siste, det vil merkes at hun er borte!

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anne-Lise Hansen skrev:

Dette var fryktelig leit å høre, Lindis. 

 

Vi som kom i kontakt med Ann-Mary på dette forumet, satte veldig stor pris på henne. Jeg oppfattet henne som en venn, for hun var alltid vennlig og inkluderende.  Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.. Slektsgranskingsmiljøet vil merke at hun ikke lenger er her. 

 

Alt godt til dere og takk for at du ga beskjed. 

 

Anne- Lise sa nettopp hva jeg også føler. 

Dypt savn - God venn

 

Kondolerer

 

 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk jeg høre i dag. Jeg kjente henne jo ikke, men hun hjalp meg så utrolig mange ganger at hun blei nesten som en gammel bekjent. Jeg fikk takket henne inderlig til jul i fjor. Noe jeg er glad for. Over 5000 pluss innlegg gir bilde av en engasjert og oppdatert person med gleden over og interessen for og hjelpe andre.

🌟🌟

Håper det finnes en genealogisk avdeling dit hun kommer. Tusen takk Ann-Mary og god reise videre. Kondolere til familien og fred over hennes minne.

 

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Hilsen en takknemlig Nøttlending

Torbjørn

  • Liker 4
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høyra at Ann-Mary ikkje lenger er saman med oss lenger !

 

Sjølv har eg hatt god nytte av hennar innlegg i DA.

Tusen Takk, Ann-Mary ! 

 

KONDULERER 

 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.