Gå til innhold
Arkivverket

Kvar finn eg sjølve delingsforretninga?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Nederst på venstre side i denne panteboka står følgjande: 

 

"Efter at Delingsforretningen som i ovenstaaende Beskrivelse er omhandlet og var vedtagen......"

 

SAB, Nordfjord Sorenskriveri, 02/02b/02bi/L0062: Pantebok nr. II.B.i.62, 1882-1897, s. 98
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/tl20071015060289

 

Mitt problem er at eg ikkje finn nokon "ovenstaaende Beskrivelse" i nærleiken i denne protokollen 😞   Er eg i feil bok, eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Beskrivelsen av forretningen (skylddelinga) følger på neste side (høyre side av skjermbildet). Hvorfor det står "ovenstaaende" har jeg ikke noe godt svar på, for beskrivelsen står vitterlig under/nedenfor. Kanskje har skriveren ment "understaaende" og rett og slett skrevet feil?

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Terje Nomeland skrev:

Hei

 

Beskrivelsen av forretningen (skylddelinga) følger på neste side (høyre side av skjermbildet). Hvorfor det står "ovenstaaende" har jeg ikke noe godt svar på, for beskrivelsen står vitterlig under/nedenfor. Kanskje har skriveren ment "understaaende" og rett og slett skrevet feil?

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Nei, det er ikkje dette som er meint. Sjølve delingsforretninga finst i avskrift på bruket, og har ein heilt annan ordlyd og eit annan innhald enn det som står på neste side her. Det er vist til 24.sept............................... i starten her, og skyldsetjinga er den 19.oktober. Delingsforretninga inneheld grensebeskrivelsar m.m, og avskrifta er på 11 sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Kva er dagens gards- og bruksnr. og kommune (eventuelt tidlegare kommune) ?

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Terje Nomeland skrev:

Hei igjen

Kva er dagens gards- og bruksnr. og kommune (eventuelt tidlegare kommune) ?

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Gammalt kommunenr 1446 / 51, nytt 1445 / 127. Mange ulike småteigar med eigne bruksnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva bruksnummer er det som blir skilt ut i denne skylddelinga? Har du funne referansen i gammal grunnbok?

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er av avskrifta er bleika og utydeleg, slik at eg ikkje ser alt. Der står ikkje noko referanse til sidetal eller saksnummer, så eg er i grunnen nokså hjelpelaus. Eg prøvde å bestille grunnboksblad, men fekk ikkje noko som eg hadde nytte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Problemet er av avskrifta er bleika og utydeleg, slik at eg ikkje ser alt. Der står ikkje noko referanse til sidetal eller saksnummer, så eg er i grunnen nokså hjelpelaus. Eg prøvde å bestille grunnboksblad, men fekk ikkje noko som eg hadde nytte av.

 Utan eit bruksnr eller noko referanse til avskrifta kan eg diverre ikkje hjelpe deg.

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Terje Nomeland skrev:

Kva bruksnummer er det som blir skilt ut i denne skylddelinga? Har du funne referansen i gammal grunnbok?

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Eg ser i avskrifta at dei nye bruka får løpenr 4 a, b, c og d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Eg ser i avskrifta at dei nye bruka får løpenr 4 a, b, c og d.

Hei

Dette ser ut til å vere ein noko komplisert sak. Eg må difor be deg sende inn ein førespurnad slik at vi kan ta det som sakshandsaming: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/opplysninger-om-eiendom#!/form/0 

Først vil eg imidlertid råde deg til å legge ut ei melding om hjelp og råd i brukerforumet: https://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/ 

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.