Gå til innhold
Arkivverket

Dåpsinnføring over fleire sider – sidenummerering


Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Under kjem lenkje til fire sider med ei lang utgreiing om eit utanomekteskapleg levande fødd jenteborn som døydde kort tid etter fødselen. Forhøyret av jenta og mor hennar er attgjeve, og det skin igjennom at statsmakta ved soknepresten skal forvisse seg om at bornet ikkje er teke av dage. Utgreiinga startar på side 58a og held fram på side 59a, 60a og 61a. Eg har etter beste skjøn trekt ut vitale data og sett dei på plass i felt i Augustus, men undrast noko korleis eg skal gjera med sidenummereringa. Så langt har eg berre skrive 58a på posten. Kan eg gjera det slik?

 

Neste spørsmål er om transkripsjonen får plass i merknadsfeltet. Tekstmengda er om lag 5550 teikn med mellomrom.

 

SAKO, Tinn kirkebøker, F/Fa/L0004: Ministerialbok nr. I 4, 1815-1843, s. 58
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051005020061
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anfinn Bernaas skrev:

Under kjem lenkje til fire sider med ei lang utgreiing om eit utanomekteskapleg levande fødd jenteborn som døydde kort tid etter fødselen. Forhøyret av jenta og mor hennar er attgjeve, og det skin igjennom at statsmakta ved soknepresten skal forvisse seg om at bornet ikkje er teke av dage. Utgreiinga startar på side 58a og held fram på side 59a, 60a og 61a. Eg har etter beste skjøn trekt ut vitale data og sett dei på plass i felt i Augustus, men undrast noko korleis eg skal gjera med sidenummereringa. Så langt har eg berre skrive 58a på posten. Kan eg gjera det slik?

 

Neste spørsmål er om transkripsjonen får plass i merknadsfeltet. Tekstmengda er om lag 5550 teikn med mellomrom.

 

SAKO, Tinn kirkebøker, F/Fa/L0004: Ministerialbok nr. I 4, 1815-1843, s. 58
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051005020061
 

Hei

Du setter kun inn det sidetallet hvor det hele begynner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anfinn Bernaas skrev:

Takk, det var greit og logisk. Men så var det spørsmålet om den store tekstmengda i merknadsfeltet?

tekstmengden skal få plass i merknadskolonnen mener jeg. Dette kan du teste. Legg inn teksten i Merknad. Gå ut av registreringen og inn igjen. Er hele teksten der fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O mirakel: heile avhandlinga fekk plass i merknadsfeltet, og var på plass også etter fleire omgangar ut og inn av programmet. Så der blir det nok liggande i ro. Men korleis dette vil framstå i visningsprogrammet skulle vera interessant å vita. I alle høve takk til @Renathe-Johanne Wågenes - DA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anfinn Bernaas skrev:

O mirakel: heile avhandlinga fekk plass i merknadsfeltet, og var på plass også etter fleire omgangar ut og inn av programmet. Så der blir det nok liggande i ro. Men korleis dette vil framstå i visningsprogrammet skulle vera interessant å vita. I alle høve takk til @Renathe-Johanne Wågenes - DA

det vil vel rett og slett bli et stort merknadsfelt på personen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.