Gå til innhold
Arkivverket

Ja ...nå lurer jeg på hvor i all verden jeg finner 1668 - 69 Matrikkel for Brøttum i Ringsaker , Hedmark


Bjørn Andreas Johansønn Løkken
 Del

Recommended Posts

Huff jeg føler meg litt dum nå , men jeg må spørre igjen 

 

Jeg lurer på hvor jeg finner 1668 - 69 Matrikkelen for Brøttum i Ringsaker i Hedmark ( jeg lagrer linkene etterhvert som jeg får dem inn ☺️

 

På forhånd tusen hjertelig takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bjørn A Løkken skrev:

Jeg lurer på hvor jeg finner 1668 - 69 Matrikkelen for Brøttum i Ringsaker i Hedmark ( jeg lagrer linkene etterhvert som jeg får dem inn 

 

Du kan søke med Ringsaker, tidsperiode 1668-1669 og emneord "Matrikler": https://media.digitalarkivet.no/db/browse?municipalities[]=0412&start_year=1668&end_year=1669&tags[]=82&text=

 

PS: Spørsmål om hva som finnes hvor i arkivene, hører strengt tatt hjemme i forumet "Spør Arkivverket", selv om arkivsakene er skanna. "Spørsmål om skannet materiale" er i utgangspunktet ment for spørsmål om selve skanningene, feil og mangler osv. Men svar skal du uansett få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.