Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Gunnar E. Ohlson og Brita Bugge - vigde i New York? 1927? - er det mogeleg å finna denne vigsli?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Under henvising til dette emnet: https://forum.arkivverket.no/topic/197605-gunnar-edward-ohlson-fødd-i-stockholm-sverige-2341891-utvandra-til-amerika-i-1910-døydde-i-brooklyn-ny-2061944-kven-var-han/?tab=comments#comment-1791092

vil eg i kveld gjerne få komma attende til denne store gåta:

 

Gunnar Edvard OLSSON alias Gunnar E. OHLSON, fødd i Södertälje, Sverige 23.4.1891, utvandra i 1910

 

gifte seg etter kva dei seier 25.7.1927, truleg i eller nær New York(?) med

 

Brita Jensdotter BUGGE, fødd i Hafslo 11.9.1896, utvandra i 1922

 

Er det mogeleg endeleg å finna ut KVAR denne vigsli fann stad, og få ei stadfesting av vigselsdatoen?  (Dei vart i 1928 på tur til heimlandi!)

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen er 25.06.1927

 

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&dbid=61253&h=900863236&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=ITW3063&_phstart=successSource

 

Name: Brita Bugge
Maiden Name: Bugge
Gender: Female
Marriage Date: Jun 1927
Marriage Place: New Jersey, USA
Spouse: G O
Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for kjempefine innlegg!

 

Då fann med andre ord denne vigsli stad i New Jersey 25.6.1927, men so var det å finna ut av denne koden for vigselsstaden - 22

 

Eg har vore borti dette registeret ein gong før og veit dei har eit ganske so «infløkt» kodesystem, som eg den gongen ikkje greidde å løysa.

 

Kanskje er det enklare i dag?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå og imponerande bistand i denne saki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg har vore borti dette registeret ein gong før og veit dei har eit ganske so «infløkt» kodesystem, som eg den gongen ikkje greidde å løysa.

 

Kanskje er det enklare i dag?

 

Dette er dessverre fremdeles et problem, spesifikt hendelser før 1949. Man har laget kodelister for årene fra 1949 (legger ved lenker, i tilfelle du har bruk for dem senere).

 

New Jersey Department of Health Locality Codes (used between 1949-1984)  -  https://archive.org/details/NewJerseyDOHLocalityCodes1949-1984/mode/1up

 

New Jersey Department of Health Locality Codes (modern)  -  https://archive.org/details/NewJerseyDOHLocalityCodesModern/mode/1up

 

Legger også ved denne (mulig den dekker begge ovennevnte) - NJ Vital Records Place Codeshttp://www.bringoutyerdead.com/wp-content/uploads/2017/09/NJ-Vital-Records-Codes.pdf

 

Den sist nevnte listen er hentet fra dette nettstedet - https://www.bringoutyerdead.com/genealogy-research-services/nj-place-codes/

 

Legger også ved The New Jersey Marriage Index for 1901-2016 fra Reclaim The Records

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for siste innlegget!

 

Eg fryktar for at du har rett...  Eg har òg vore inne og leitt på nettet, men har heller ikkje finne noko som tyder på at dette vigselsregisteret er vorte «folkeleg».  Det er 21 counties i New Jersey, so talet har ikkje noko med county å gjera...

 

Eg lyt vel senda eit spørsmål til det lokale arkivet om dette, men grunna Corona tek det sikkert tid for å få svar...  Men i det minste veit me no den rette datoen og at vigsli fann stad i NJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg lyt vel senda eit spørsmål til det lokale arkivet om dette

 

Flott ☺️  Kan du gi meg beskjed om utfallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for nytt innlegg!

 

Skal eg gjera!  Eg hadde forresten ei liknande henvending dit hausten 2018, og den var vellukka...  Det vart synt til ein privatperson som gjer oppslag, og her er svaret ho sendte meg:

 

~~~~~~~~~~~~

 

Lars,

First, let me apologize for taking so long to reply to you. I've had a family member in the hospital, so I've not been as prompt in answering inquiries as I usually am.

I do retrieve records from the NJ State Archives for those who can't visit Trenton, but I do charge a small fee for this service. I'll give you a link to my record retrieval services page so you have more information about my fees, and the records I can access: http://www.bringoutyerdead.com/record-retrieval-services/

That said, I've retrieved the record you requested, without charge this one time. The marriage certificate is attached to this email. Hopefully, it helps you answer some questions about your family history. 

I hope you'll keep me in mind if you need anything else from New Jersey, and that you'll recommend me and share the web page I've linked above with other researchers.

 

Debbie Hadley
Genealogist

Specializing in family history research in New Jersey and the Northeast
www.bringoutyerdead.com

Member, Association of Professional Genealogists
Member, National Genealogical Society
Alum, ProGen Study Group

 

~~~~~~~~~~~~

 

Ei ny melding er på veg til Debbie om Brita Bugge...

 

Har du liknande utfordringar, Egil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Har du liknande utfordringar, Egil?

 

Ikke akkurat nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So har eg alt fått svar frå New Jersey, som lyder slik:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Hi Lars,

In that time period, place code 22 is for Newark (Essex County). If you need a copy of this marriage certificate, I can retrieve it for you as I did before - when the archives reopens. We are fully shutdown here in New Jersey due to COVID-19, and the NJ State Archives has been closed since March 16th. No word yet on when things may reopen.

Just let me know, and I'll add you to the list I'm keeping of people who need records when I can access them again. I'll send an email to you when I get word the archives is reopening, and we can deal with the invoice then.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Då har eg faktisk fått svar på det som eg ville vita, so problemet er dermed løyst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.