Gå til innhold
Arkivverket

SF, Vågsøy, Selje Prgj. Tollef Olson Kråkenes f. 1736


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg leitar etter opplysningar om Tollef (Torleiv) Olson f. på Kråkenes  i Selje prgj. 1736.

Foreldrene var Ole Andersson Kråkenes  og Aagaathe Tollefdtr. f. Skram

 

Han er nemnd i skiftet etter mora dat. 08.06.1768  og var då fullmyndig.

Så lurer eg på kvar det vart av han etter det?

 

Ein kandidat eg har funne i bygdeboka for Selje/Vågsøy  er Torleiv Olson  busett på Midtgård i Vågsøy  br. nr. 1 der han bygsla bruket i 1782

Eg finn denne karen vigd i Selje prgj  Dom: 6 á Trinit 1783 med Anne Olsdtr. Midtgaard,  - då er han skriven Torlef Olsen Midtgaard   https://www.digitalarkivet.no/kb20070515640277

Kan dette være Tollef Olson frå Kråkenes?

 

I skiftet etter T.O. Midtgaard 1797 er dei to borna Ole 9 år gamal  og  Aagaathe 13 år gamal  (oppattkalling av farmora?)

Dåpen til desse to barna gjev ingen peikepinn på slektskap med Skram-folket  det eg kan sjå.  (Kven som er evt. sysken til Ole Andersson Kråkenes veit eg ikkje) 

 

Er det nokon som veit om eg er på rett spor etter Tollef Olson Kråkenes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg takk Inge. Då har eg fått bekrefta at det er rette karen, så har eg fått dei andre syskene "med på kjøpet" ! 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Merk at Ole Andersen Krogenæs har en sønn Torlef som er ført inn i kirkeboka for (fødte og) døpte 12. oktober 1743. Jeg har han i databasen min, men hadde ikke en født i 1736. Kan det være at den første født i 1736 døde tidlig og en ny sønn født i 1743 fikk samme navn?

Har ikke sjekket dette nøye, men tenkte jeg ville gjøre oppmerksom på det.

Høyre side, #3 fra bunn:
Selje sokneprestembete, SAB/A-99938/H/Ha/Haa/Haaa: Ministerialbok nr. A 4, 1743-1759, s. 4-5
Permanent bilde-ID: kb20070515630337
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070515630337
Permanent bildelenke: URN:NBN:no-a1450-kb20070515630337.jpg
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.