Gå til innhold
Arkivverket

Arne Duestad og Ingrid Magdalena Bratland i Våle i Vestfold - vigsli deira kring 1951 - finn ikkje lysingi i Våle - kva med oppslag i Norsk Lysingsblad? - eller eit avisoppslag?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har lenge vore på leiting etter denne vigsli:

 

Arne Karlson DUESTAD, fødd i Hurum 28.9.1927 (døydde 2017)

 

Ingrid Magdalena Nicolaisdotter BRATLAND, fødd i Våle 22.4.1927 (døydde 2017)

 

som skal ha gift seg i Våle i eller kring 1951.

 

Eg finn ikkje vigsli i lysingsprotokollen for Våle, men kanskje nokon kan finna ho i Norsk Lysingsblad og/eller ei lokal avis?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Espen for eit kjapt og godt svar!

 

Kan me då gå ut ifrå at dei verkeleg gifte seg i Våle?  Eller er annonsa berre eit uttrykk for at dei budde i Våle?

 

Kva meiner dykkar?

 

Ein ny kjempetakk for hjelpi so langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er noenlunde sikkert ut i fra annonsen er datoen for giftemålet, og at begge oppholdt seg i Våle. Hvalfanger Arne Duestad er også oppført der i en adressebok for 1952. Synes det lukter litt borgerlig vielse av denne her, og da er det dessverre lite å hente av tilgjengelige kilder fra Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle borgerlig vielse er det vel mulig å be om oppslag. Uansett litt rart at man ikke får treff på navnet i Norsk Lysingsblad. Nå hadde ekteparet en datter som giftet seg til en slekt fra Andebu, så det er vel mulig å få mer informasjon fra familien.

 

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Espen og Dag for nye gode innlegg!

 

Eg har nettopp snakka med ein son av Arne og Ingrid om mellom anna denne vigsli, og han meiner bestemt dei må ha hatt eit kyrkjebryllaup, men tenkte kanskje dei gifte seg i Borre eller i Horten.  Men heller ikkje nokon av desse stadene finn eg noki lysing...  Heller ikkje finn eg noko i Andebu.  Sandefjord by ligg ikkje ute...

 

Me får vona at det vil dukka opp ein eller annan stad, og eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.