Gå til innhold
Arkivverket

Kari Olsdotter Sva «Carry Olson» frå Jostedalen (1845-1927) - til Amerika i 1882 - to søner voks opp, men kvar kan me finna dei att? - hjelp?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ein huslyd som eg jobba med for 30 år sidan, men som eg aldri greidde heilt å finna ut av.  Kari Olsdotter var fødd i Jostedalen og voks opp på plassen Sva under garden Ormberg.-  Derifrå utvandra ho med ein son i 1882, og vel framme i Kenyon, Goodhue Co., MN fekk ho ein son til.  Ho døydde i 1927, men OBITUARYen hennar fortel svært lite, berre at sønene levde og budde i Minneapolis, MN og i St. Paul, MN.  Yngste sonen Samuel miste livet i 1932 under høgspentarbeid i Kenyon, MN.  Han var gift, men nokon OBITUARY som fortel om huslyden hans, har eg ikkje kunna finna...

 

No vonar eg at nokon kan hjelpa meg vidare og legg fram følgjande utdrag av manuskriptet mitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Kari Olsdotter {Ormberg}, f. {i Jostedalen} 6.9.1845, tente i Jostedalen og budde her fram til 1882.

Men i 1882 utvandra Carry Olson til Amerika.  Ho busette seg i Kenyon, Goodhue Co., Minn. der ho livnærte seg som veverske («carpet and rug weaver»).  Ho d. i Kenyon, Minn. 9.4.1927.  Carry var ugift, men fekk tre born:

a. Ole O. Olson, son av Carry og husmann Ole Olson på Ottemoen under Alsmo (1848-1935), var f. i Jostedalen 7.11.1869.  Han utvandra til Amerika med mor si i 1882

 

     ##### (biography? – was 1927 a resident of Minneapolis, Hennepin Co., Minn.)

 

b. Sophia Larsdotter (1881-1881), f. log d. i Jostedalen, var dotter av Carry og vegarbeidar Lars Larsson Risberg frå Grue i Solør.

c. Samuel J. Olson, son av Carry og ein Jens Berfg, f. i Goodhue Co., Minn. 20.6.1884, miste ,ivet ved eit ulukkeshende i Kenyon, Minn. 13.5.1932.  Han gifte seg

 

     ##### (date and place of his marriage? – about 1918?)

 

     med Hazel G.

 

     ##### (info? – born in MN about 1889 – par: PA and MO)

 

     ##### (date and place of her death?)

 

     Samuel var elektrisk linjearbeidar («electrical lineman»), og han og Hazel budde i St. Paul, Ramsey Co., Minn.

 

     ##### (number of sons and daughters?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

c. Samuel J. Olson, son av Carry og ein Jens Berfg, f. i Goodhue Co., Minn. 20.6.1884, miste ,ivet ved eit ulukkeshende i Kenyon, Minn. 13.5.1932.  Han gifte seg

     ##### (date and place of his marriage? – about 1918?)

     med Hazel G.

 

Census 1920

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:MW1W-FHB

Name: Samuel J Olson
Event Type: Census
Event Date: 1920
Event Place: St Paul Ward 11, Ramsey, Minnesota, United States
Event Place (Original): St Paul Ward 11, Ramsey, Minnesota, United States
Gender: Male
Age: 35
Marital Status: Married
Race: White
Race (Original): White
Can Read: Yes
Can Write: Yes
Own or Rent: Own
Birth Year (Estimated): 1885
Birthplace: Minnesota
Father's Birthplace: Minnesota
Mother's Birthplace: Norway
Relationship to Head of Household: Head
Relationship to Head of Household (Original): Head
Sheet Letter: B
Sheet Number: 5
Record Number: 50704

Household Role Sex Age Birthplace
Samuel J Olson Head M 35 Minnesota
Hazel Olson Wife F 30 Minnesota

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:FD6D-JB6

Name: Samuel J. Olson
Event Type: Death
Event Date: 13 May 1932
Event Place: Kenyon, Goodhue, Minnesota, United States
Event Place (Original): Kenyon, Goodhue, Minnesota, United States
Gender: Male
Age: 47
Birth Year (Estimated): 1885
Father's Name: Jens Olson
Mother's Name: Carrie Teigen
Spouse's Name: Hazel G. Olson
Spouse's Gender: Female
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:M2L2-FQJ

Name: Samuel Olsen
Event Type: Census
Event Date: 1910
Event Place: Cass Lake, Cass, Minnesota, United States
Event Place (Original): Cass Lake, , Minnesota
Gender: Male
Age: 25
Marital Status: Married
Race: White
Race (Original): White
Birth Year (Estimated): 1885
Birthplace: Minnesota
Relationship to Head of Household: Head
Relationship to Head of Household (Original): Head
Sheet Letter: A
Sheet Number: 12
Record Number: 29387
 

Household Role Sex Age Birthplace
Samuel Olsen Head M 25 Minnesota
Hazel Olsen Wife F 20 Minnesota


 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for fleire spennande innlegg!

 

Nytt for meg var FT1910 frå Cass Lake, Cass Co., MN som heilt klart syner Samuel og Hazel.  Dei var altso gifte alt den gongen og hadde vore gifte i 3 år, men noki vigsle finn eg ikkje...!

 

Og so fann du gravplassen til Hazel G. Olson i Washington Co., MN.  Dette kan sjølvsagt vera ei onnor dame, men mellombokstaven gøver godt og likeins fødselsåret.

 

Eg ser ho døydde i Hudson, St. Croix Co., WI 23.3.1962, 73 år gamal: https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V83M-XTM

 

Kanskje det finst ein OBITUARY etter ho?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Innlegg #7:

 

Eg ønskjer i kveld å henta fram att denne utfordringi som har lege stille i over eitt år.

 

Eg har i mellomtidi identifisert kona til Samuel Olson som Hazel G. Barnum, son av ein settlar i Todd Co., MN, men vigsli deira har det ikkje vore mogeleg å komma på spor etter!  Eg finn dei heller ikkje i FT1930 eller Hazel Olson i FT1940.

 

Elles er eldste sonen Ole Olson tydeleg ein som ikkje er so enkel å finna, med det namnet...!

 

Men eg er ikkje viljug til å gje opp og presenterer her eit oppdatert manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Kari Olsdotter {Ormberg}, f. {i Jostedalen} 6.9.1845, tente i Jostedalen og budde her fram til 1882.

Men i 1882 utvandra Carry Olson til Amerika.  Ho busette seg i Kenyon, Goodhue Co., Minn. der ho livnærte seg som veverske («carpet and rug weaver»).  Ho d. i Kenyon, Minn. 9.4.1927.  Carry var ugift, men fekk tre born:

a. Ole O. Olson, son av Carry og husmann Ole Olson på Ottemoen under Alsmo (1848-1935), var f. i Jostedalen 7.11.1869.  Han utvandra til Amerika med mor si i 1882

 

     ##### (biography? – was 1927 a resident of Minneapolis, Hennepin Co., Minn.)

 

b. Sophia Larsdotter (1881-1881), f. og d. i Jostedalen, var dotter av Carry og vegarbeidar Lars Larsson Risberg frå Grue i Solør.

c. Samuel J. Olson, son av Carry og ein Jens Berg, f. i Goodhue Co., Minn. 20.6.1884, miste livet ved eit ulukkeshende i Kenyon, Minn. 13.5.1932.  Han gifte seg

 

     ##### (date and place of his marriage? – about 1907?)

 

     med Hazel G.

 

     ##### (middle name?)

 

     Barnum, f. i Todd Co., Minn.

 

     ##### (exact date of her birth? – parents Royal Barnum and Mary McGrath)

 

     .5.1889.  Ho d. i Hudson, Wis. 23.3.1962.  Samuel var ei tid målar («house painter») i Cass Lake, Cass Co., Minn., men vart sidan elektrisk linjearbeidar («electrical lineman») og flytte med Hazel til St. Paul, Ramsey Co., Minn.

 

     ##### (number of sons and daughters? – none by 1920!)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2021 den 21.17, Lars E. Øyane skrev:

Hazel G.

 

     ##### (middle name?)

     Barnum, f. i Todd Co., Minn.

 

     ##### (exact date of her birth? – parents Royal Barnum and Mary McGrath)

 

     .5.1889. 

 

https://www.findagrave.com/memorial/112994339/royal-s-barnum

https://www.findagrave.com/memorial/112994363/mary-c-mcgrath

https://www.findagrave.com/memorial/39121486/william-ervin-barnum

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.