Gå til innhold
Arkivverket

Anna Henriksen - døydde i Bodø 1953 - hjelp til dødsannonse?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter ei dødsannonse frå Bodø:

 

Anna HENRIKSEN, f. Arntsen/Hansen

fødd i Bodø 14.6.1874

vart gravlagd i Bodø 8.3.1953

 

Eg er spesielt interessert i dødsdatoen hennar og vonar den vil dukka opp i dødsannonsa hennar.

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Jarleif for nytt innlegg!

 

Det fulle namnet hennar var Anna Sofie, so der har du S'en ifrå...

 

Elles er det synd at desse dødsregisteri frå 1950-talet ofte berre har ein dødsmånad.  Sidan gravferdi var 8.3., må jp dødsfallet ha finne stad ein av dei siste dagane i februar...

 

Eg skreriv til kyrkjekontoret for å få opplyst om denne dødsdatoen for over tre år sidan og har òg ringt om det same, men so langt utan resultat...

 

Kva skal me då gjera...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2020 den 16.15, Lars E. Øyane skrev:

vart gravlagd i Bodø 8.3.1953

 

8. mars 1953 var en søndag. Jeg tviler på at den datoen kan være riktig. Meg bekjent forekommer det ikke begravelser på søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Bjarne Rosenstrøm skrev:

 

8. mars 1953 var en søndag. Jeg tviler på at den datoen kan være riktig. Meg bekjent forekommer det ikke begravelser på søndager.

 

Hun ble gravlagt 6. mars 1953:

 

4779974  Anna Henriksen   1874  1953 0603 1953 k 135 2 2 Minnes i kjærlighet Vis Bodø BodøSend korrigering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Bjarne, Sven og Inge for interessante meldingar!

 

Eg tok i går ein ny telefon til sokneprestkontoret i Bodø, og dei har lovt meg eit svar tidleg i kommande veke.  So får me sjå korleis det går...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So har eg i dag fått svar frå Bodø, og dette lyder slik:

 

~~~~~~~~~~~~

 

Hei,
 

Da har vi to stykker gått gjennom alle digitale databaser hos oss, samt de fysiske kirkebøkene for hele Bodø for 1953. Vi kan dessverre ikke finne en dato for bortgangen til Anna Sofie Henriksen. Det blir bare gjetning hva dette skyldes. Men det er altså ikke oppgitt til kirken eller gravferdsmyndighetene heller.

Jeg har dessverre ikke noen gode forslag til hvem andre eller hvor dette eventuelt kan finnes. Kanskje politi eller i digitalarkiv fra helsemyndigheter. Det er jo som regel lege som erklærer noen død, og dødsattest utstedes av politimyndighetene, så det er det beste jeg kan foreslå i dette tilfellet.

 

 

Med vennlig hilsen

 

~~~~~~~~~~~~

 

Då veit eg ikkje kva som er beste løysingi på denne saki?  Kanskje eg skulle freista Statsarkivet i Trondheim for å be om leiting etter ei dødsmelding?

 

Andre gode forslag vert mottekne med stor takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forklaringen være at hun har omkommet på en slik måte at dødsdatoen er uklar? F.eks ved drukning på sjøen? Står det noe i avisene i tiden før begravelsen om en ulykke hvor man har funnet en livløs eldre kvinne? Evt. kan hun ha sovnet stille inn og først blitt funnet etter en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.