Gå til innhold
Arkivverket

Skanning i DA. Prioritert.


Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

DA publiserar ein mengde kvar einaste kvardag. Og Tusen Takk for dette arbeidet !

 

I desse Korona-tider synest eg det er rart at ein skannar massevis som er stengt for vanlige brukare. Det kan synast som at Riksarkivet v/ DA IKKJE er med på nokon dugnad ! Universitets Bibloteket i Bergen låner ut bøker til meg, sjølv om eg ikkje er korkje student eller ansatt. Og nb.no gjer meg rett i 8 timar om gangen å gå inn på mange av deira bøker pga Dugnaden i Korona-tida vi har i Norge no.

 

Difor synest det som at DA ikkje har noko som helst ansvar i desse dagane og publiserar sitt skanna materiale som om at det ikkje er noko Korona å ta hensyn til. For Skjedsmo utflytta i 1967, nr 47 og nr 48, utg 18 mai, er noko vi vanlige dødelige ikkje før sjå før år 2068, dvs om 48 år !!!  Og gifte kvinner iflg Oslo Folkeregister 1934, utg 18 mai, får vi først sjå i 2035. Dvs om 15 år !!!!

——-

Innlegget er ikkje skreve for at det skal koma unnskyldning og årsakinger frå DA, men for å få vita korleis brukara av DA synest !

Er det berre MEG som synest at DA, publisert skanning, IKKJE «oppfyller» DUGNADS-ånden i desse Korona-tider ??  Eller ... 

 

Med helsing

 

Jon Sværen, Bergen 

nesten 120 i år 2068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heilt rett i ditt innlegg, Frank !

 

Det var KUN ein vanlig brukar som svarte då. Kristian er jo BÅDE "det eine og det andre" (ansatt og brukar).

--------

Innlegget mitt no var meint som eit pressmiddel på DA frå å skifta kurs sidan 31 mars, og at "nokon" bør fotelja dei som vedtek kva som skal skannast "i desse tider".

SPERRA SKAL IKKJE PUBLISERT på DA, før det vært normalt. Og normalt kan vi seia då nb.no kuttar ut sitt tilbud til oss  om 8-timars-åpning. 

Og først då kan DA publisera så mykje sperra matrial dei ynskjer.  IKKJE FØR DÅ !

------

Men det er SJØLVSAGT mogelig at det KUN er meg som teinkjer på:  Eg skal dø eingang i framtida, i dag, eller i morgon eller om nokre år. 

Eg har ein ståande innvit på kaffe hos ei fråskilt svigerinne av meg,  men KUN i hagjen hennar. IKKJE innandørs.  No har det vore så kjøligt i Bergen ei god stund, men mogelig får eg kaffe i sørveggen hennar i morgon ettermiddag. 

------

Pressmiddelet kjem tydeligvis KUN frå meg, og då føles ikkje dette som eit pressmiddel.

 

EG har nok bomma stygt ang kva brukarane her på DA ynskjer !  Gjort er gjort. Og sagt er sagt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ønsker vi brukerne av DA oss en masse skanna materiale som er frigitt. Men jeg har full forståelse for at Arkivverket har en del kundegrupper som har høyere prioritet enn oss som driver på med å grave fram gamle slektninger!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skulle jeg veldig gjerne hatt alt transkribert og scannet og digitalt tilgjengelig, men jeg regner med at de som får betalt for å vurdere behovene i arkivene har godt grunnlag for sine prioriteringer. Selv om det er spennende og viktig for mange er slektsforskning tross alt bare en hobby. Arkivverket dekker ganske mange andre områder også.

Man får finne seg en slektsbok på nb.no som ikke var tilgjengelig før, eller noe annet spennende å lese på. Eller lære seg et nytt språk, eller studere gotisk skrift. Mye man kan finne på. Er vel fritt frem for å melde seg for å bidra med transkribering også. Ingen grunn til å sitte med henda i fanget altså!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svar på Arkivverkets vegne på det tilsvarende spørsmålet 31. mars står seg ennå. Vi kan ikke la være å publisere hovedregisterkort fra folkeregisterarkivene, som for tida blir skanna i Mo i Rana, for ellers vil ikke dette arkivmaterialet være tilgjengelig for våre saksbehandlere, som trenger det til å besvare henvendelser til Arkivverket.

 

Så er det slett ikke slik at alt nytt innhold i Digitalarkivet er sperret. Blant publisert skanna arkivmateriale fra 1. mars til nå, vil jeg raskt nevne: 

Og så skal vi ikke glemme det søkbare registeret over dødsfall 1951-2014: https://www.digitalarkivet.no/source/108008

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.