Gå til innhold
Arkivverket

Kan eg be om hjelp til å finne uekte born av dette paret - Amund Olsson Kvam frå Nord-Fron og Johanne Johannesdtr (Skjelstad) frå Øvre Stjørdal? Sannsynlegvis på 1870-talet.


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Vi skal til barn nr 49 på dette oppslaget. Paret som døyper sonen Ole her, gifter seg eit par år etterpå, og alle opplysningar ETTER denne dåpen er kjende. Eg ber altså ikkje om hjelp til å finne vidare etterslekt.

 

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Nord-Trøndelag, 706/L0049: Klokkerbok nr. 706C01, 1864-1895, s. 84
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060522100283
 

Det interessante her er at presten har ført opp at dette er begges 3.uekte barn med forskjellege, og eg skulle gjerne funne dei andre.

 

For mors del har eg funne det eine av dei; nr 6 Peter Johan her i 1877. Her står det at det er begges andre barn. Kjenner nokon den vidare lagnaden hans?

 

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Nord-Trøndelag, 706/L0049: Klokkerbok nr. 706C01, 1864-1895, s. 70
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060522100269

 

Så då er spørsmålet mitt: Har nokon informasjon om det fyrste barnet til Johanne - og dei to føregåande borna til Amund? Eg tykkjer han er lovleg ung til å ha greidd å få 3 born, men det står no slik - og det er som kjent enklare for ein mann å produsere mange born; han treng ikkje 9 mnd mellom kvar.
 

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle uekte barn jeg finner i Historisk befolkningsregister på 1870-tallet hvor Amund Olsen er far. En er den du allerede har. Jeg er for øvrig usikker på om alle fødsler fra kirkebøkene ligger inne på Historisk befolkningsregister. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg stussar forresten litt på denne Peter Johan - her er oppgjeve 18.05.1849 som fødselsår på mor, medan den Johanne eg arbeider med seinare, helst har 1854 som oppgjeve fødselsår.  Den beste kandidaten min er nr 65 her.

 

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Nord-Trøndelag, 703/L0028: Ministerialbok nr. 703A01, 1850-1862, s. 28
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20050511010763
 

Er det nokon med lokalkunnskap som kan bidra med noko meir om Johanne? Er det same jenta, til tross for avvik i fødselsår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.