Yvonne Roualet Thoresen Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Takk for hjelp til tyding av de fire fadderne her. Det gjelder Ole Wilhelm som er nr 28. Andre oppslagsside med foreldrenes og faddernes navn er forskjøvet litt lenger ned i forhold til barnets navn. Jeg leser muligens: 1. Maria .... 2. ... 3. Wilhelm..... 4. Wilhelm Holmsen https://www.digitalarkivet.no/kb20061109010464 På forhånd takk! Hilsen Yvonne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even Stormoen Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Forsøksvis: Thora Marie Hansdtr. Karen Svendsdtr. Helene Iversdtr. Wilhelm Svend- sen. Wilhelm Holmsen(?) Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvonne Roualet Thoresen Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 Tusen hjertelig, Even! Da har jeg mye mer å gå ut i fra 😊 Even Stormoen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Else B. Rustad Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Jeg leser dem slik: 1. Thore Marie Hansdtr. 2. Karen Svendsdtr. 3. Helene Iversdtr. 4. Wilhelm Svendsen 5. Wilhelm Holmsen Yvonne Roualet Thoresen and Even Stormoen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts