Gå til innhold
Arkivverket

Ellia Olianna Tollefsdotter Vasset, f. Kinn 16.2.1876 - lærar ved Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Kroken i Hafslo kring 1910 - fleire opplysningar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg freistar samla lite vetta opplysningar om styrarar og personale som var knytt til Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Munthehuset i Kroken i Hafslo 1897-1957, sidan kjend som husmorskulen i Kroken, og eg held fram med denne jenta:

 

Ellia Olianna Tollefsdotter Vasset, fødd i Kinn 16.2.1876, kom før 1910 som lærar til Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Kroken i Hafslo, men me veit ikkje kor lenge ho var der.  Jenta er elles heilt ukjend.

 

Er det nokon som kan hjelpa meg med fleire opplysningar om denne jenta, opphav og lagnad?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellia var dotter til Tollef Ellingson f. 27.10.1843 på Tjønneland bnr. 5, Førde, d. 8.61917 på Vasset bnr. 3, Kinn og Ingeborg Kristiansdatter f. 28.8.1939 på Eimhjellen bnr. 4, Hyen, d. 9.10.1923 på Vasset bnr. 3, Kinn.   Kor Ellia enda sine dagar veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold

Fra MyHeritage

Britt Inntveit
Nettstedseier
Medlemmer innen familien
Foreldre
Søsken
Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I notata mine har eg denne lista over barn av Tolleiv og Ingeborg:

 

1866: Monsine Katrine
1868: Kristoffer Elias
1870: Martea Edrea
1872: Ingeborg Oleana (d. 1872)
1873: Ingeborg Oleana
1876: Elia Oleana
1880: Tomasine Andrea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gisle, Sven, Leif, Ivar, Torodd og Lars W. for interessante og nyttige innlegg!  Eg er imponert over alt det er mogeleg å finna om desse ugifte jentene, men ein del detaljar manglar framleis.  Kanskje finst det ein biografi ein eller annan stad?  Eller noko som fortel oss om utdanningi hennar?

 

Her er kva eg har snekra i saman om biografien til Olianna so langt:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Ellia Olianna, kjend som Olianna Tollefsdotter Vasset, opphavleg frå Vasset i Kinn, var dotter av gardbrukar Tollef Ellingson på Vasset, opphavleg frå Tjønneland i Førde, og kona Ingeborg Christiansdotter frå Eimhjellen i Hyen og f. Kinn 16.2.1876.

Olianna Vasset flytte

 

##### (tidleg liv og utdanning?)

 

Men før 1910 kom Olianna Vasset som «industrilærar» til skulen i Kroken, og her vart ho buande

 

##### (kor lenge?)

 

Olianna Vasset flytte

 

##### (seinare lagnad?)

 

og d. i Eikefjorden i Kinn 4.7.1930.  Ho var ugift.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Innlegg #9:

 

Eg ønskjer i kveld å gjera ein siste freistnad på å fylla dei siste hòli i biografien til Ellia Olianna VASSET, som før 1910 kom som «industrilærar» til husmorskulen i Hafslo.  Kva utdanning hadde ho og kvar budde ho før ho kom til Hafslo?  Kor lenge var ho i Hafslo og kvar vart ho av?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #13:

 

Hjarteleg takk til Sven for nye spennande innlegg om Olianna!

 

Det høyrest ut som ho var sjuk i 1924, og eg trur ho godt KAN vera flytt dit frå Hafslo kort tid før, men eg veit ikkje...

 

Når det gjeld boki referert i innlegg #11, får eg ikkje ho fram hjå meg.  Er det mogeleg å få sjekka ut innhaldet?  Kanskje det står noko om utdanningi hennar og kva år ho var lærar på Evju?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #15:

 

Hjarteleg takk til Inger for siste innlegget (som eg diverre ikkje får henta fram) og likeins takk til Sven for boki referert i innlegg #11 over.  Denne siste artikkelen har skaffa meg det meste eg treng av opplysningar om Olianna, so manuskriptet ser no slik ut:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Ellia Olianna, kjend som Olianna Tollefsdotter Vadseth, opphavleg frå Vasset i Kinn, var dotter av gardbrukar Tollef Ellingson på Vasset, opphavleg frå Tjønneland i Førde, og kona Ingeborg Christiansdotter frå Eimhjellen i Hyen og f. Kinn 16.2.1876.

Olianna Vadseth fekk i ung alder opplæring som handarbeidslærar og arbeidde ved hundreårsskiftet på ein privatskule på Evju i Sandsvær.

Men i 1908 kom Olianna Vadseth som «industrilærar» til skulen i Kroken, og her vart ho stort sett buande fram til 1922.

Olianna Vadset vart sjuk og flytte i 1922 heim att til Eikefjorden i Kinn der ho d. ugift 4.7.1930.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Me kan vel seia at dette er bra komplett, og eg takkar på ny for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.