Gå til innhold
Arkivverket

Berre feilmeldingar ved innlogging! - kva er det som skjer??


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I fleire dagar har eg stadig fått denne feilmeldingi når eg skal inn å sjå på temalista i Brukarforum:
 
Med store bokstavar på grøn bakgrunn:
 
Arkivverket
Og so under i normal skrift:
 
Våre tjenester er for øyeblikket nede for vedlikehold. Vi beklager ulempene dette medfører.
 
Eg skjønnar ikkje bêret av kva som skjer!  Eg opplever òg at eg stadig vekk må logga meg inn i Brukarforum på ny, sjølv midt under arbeidet med eit tema!  Er dette gjort for å unngå chinesiske meldingar??
 
Takkar so mykje for oppklaring!
Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for ny melding!

 

Eg gjekik inn på linken der det mellom anna står følgjande;

 

Tøm cache i nettleser: CTRL + SHIFT + DEL

 

Eg har no stått på desse tre tastane i eit par minutt, men ingen ting skjer!!!  HJELP!

 

Eg er like klok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du Mac?

 

Kanskje noen råd her?

https://nektony.com/how-to-clear-cache-on-mac

 

Jeg ser at de som gir råd vedrørende å slette cache på Mac, anbefaler et gratisprogram som hetet CleanMyMacX, selv om det går å gjøre det manuelt.

 

https://cleanmymac.com/no/how-to-clear-cache

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pc varierer måten å rydde med hvilken nettleser en bruker.

 

Ctrl+Shift+Del gir et nytt bilde hvor en velger hva som skal fjernes. 

 

Råder folk til å rydde vekk midlertidige internettfiler og ikke cookies/informasjonskapsler.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for tapre freistnadar, men ctrl+alt+del fungerer heller ikkje...  Eg nyttar Firefox..

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anne-Lise Hansen skrev:

På pc varierer måten å rydde med hvilken nettleser en bruker.

 

Ctrl+Alt+Del gir et nytt bilde hvor en velger hva som skal fjernes. 

 

Råder folk til å rydde vekk midlertidige internettfiler og ikke cookies/informasjonskapsler.

 

 

 

Tømme cache.jpg

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei no gjev eg snart opp...  Kvifor må nokon gjera det so vanskeleg?  Data skal jo berre vera eit godt verkty til forenkling av arbeidet...

 

Eg finn ikkje att telefonnummeret ditt, Anne-Lise, eller har du flytt til ny adresse?

 

Kanskje kan ein eller annan ringja meg for muntleg hjelp?

 

Eg har: (utan forval) 40674050

 

På førehand hjarteleg takk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har flyttet. Samme område, men i blokk uten snømåking og gressklipping. 😄  Er på skype, da, som før. Har sendt kontaktopplysninger til mobilen din via 1881.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for siste melding og hjarteleg takk for ein hyggeleg telefonsamtale!

 

Eg fekk opp eit råd om a lasta opp CleanMyMacX, men då eg reista dette, fekk eg følgjande feilmelding:

 

“CleanMyMacX-2.dmg” can’t be opened because it was not downloaded from the App Store.!

 

Eg er skeptisk til å bruka denne «App Store».  Eg har høyrt so mange soger om folk som vert lurte til å betala for alskens «tull», so kva skal eg no gjera?

 

Eg takkar på ny for alle gode råd!

 

I mellomtidi held eg dette emnet òpe, for å vera sikker på ikkje å verta «kasta ut»...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er litt usikker på om dette vil løse ditt innloggings problem, men denne gir en grei beskrivelse på hvordan tømme caches på mac.

 

Mvh Svein Arne

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv denne i free version Lars.

https://www.ccleaner.com/ccleaner-mac

 

 CCleaner

If you’re a heavy internet user, this app is probably meant for you. Because in addition to freeing up space on your Mac, CCleaner can also remove browser search history and cookies so that your activity cannot be tracked by anyone. However, it is always recommended to browse over a VPN connection for complete anonymity. CCleaner handles cleaning up of junk files like a champion, scanning deep into your hard drives to remove any unwanted file.

This app can also help clear up broken permissions on your Mac, thus boosting up performance as well as storage significantly. So if you were considering switching your Mac for something newer, be sure to give this a try first. Cleaning up junk and residual files like failed downloads from your computer can significantly boost up performance, regardless of the operating system it’s running. The free version of CCleaner comes with privacy protection as well as Mac booster features, while the paid version adds additional features like automatic updates and premium support.

Endret av Leif B. Mathiesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Svein Arne, Leif og Berit for nye meldingar!

 

Eg fann då i Svein Arne sitt innlegg hjelp til å sletta cache-filene på min MAC, og problemet ser ut til å vera delvis løyst, men noko «rusk» er det framleis.  Me får sjå dei neste dagane om det vert betre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skal det holde å trykke CMD+SHIFT+R -(på Mac) eller Ctrl+F5 på PC.

 

CMD+R = "soft reload", samme som F5 på PC, samme som å klikke på oppdaterings-ikonet i nettleseren.

CMD+SHIFT+R = "Hard reload", tilsvarer Ctrl+F5 på PC. Tvinger fram å hente alle filer på nytt, selv om det er cachet,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.