Gå til innhold
Arkivverket

Don Warren Johnson f i Bismarck, Burleigh County, North Dakota, USA Apr 19 1933


Torgeir Karlin
 Del

Recommended Posts

Hei, jeg søker hjelp til å finne opplysninger om Don Warren Johnson. Har funnet hans fødsel, men det er det eneste. Håper noen her på forumet kan hjelpe meg noe videre med å finne flere opplysninger om han og hans fam. Giftet han seg, fikk han barn. Han døde 10.5.2015. Dette er opplysninger jeg har funnet ved smart match med andre slektstrær.

På forhånd takk for hjelp.

Mvh Torgeir Karlin

spacer.gif  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBIT  - https://www.legacy.com/obituaries/times-online/obituary.aspx?n=don-johnson&pid=174836473&fhid=16357

 

"Don Warren Johnson was born April 19, 1933 in Bismarck, ND to Dewey & Lorine (Samuelson) Johnson....................After marrying Elizabeth Windish in 1956 they moved to Broadus, MT to teach Math & Science. The next year they moved to Poplar, MT on the Sioux Assiniboine Indian Reservation...................He served in the Navy for 6 months before the school Superintendant asked that he be discharged because of the shortage of Math/Science teachers. So he was honorably discharged. In 1975 after 20 years of teaching he decided to go back home to Fingal, ND & take care of his farm....................The happiest days of his life were the birth of his son in 1968, and now the birth of two precious Grandsons....................He died on May 10, 2015 at the Sheyenne Care Center with his family at his side. He is survived by his wife of 58 years, Liz, son Durand (Marsha), two grandsons, James and Kevin,& his brother Bartley. Preceding him in death were his parents & a sister, Eleanor."

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for fin opplysning. Det var veldig nyttig. Jeg er svært interessert i å komme i kontakt med Don sine etterkommere. Har søkt på bla fb, men det er ikke lett å finne rette personer der. Har du eller noen andre her tips om hvordan komme i kontakt med levende etterkommere. Don sin sønn Durand er min tredje søskenbarn.

Mvh Torgeir Karlin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.