Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Olson Holmestad - korporal - fødd i Luster 1859 - utvandra til Amerika i 1884 - men kvar vart det av denne karen i Amerika?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ei utfordring som eg har slite med i 40 år, og som eg framleis ikkje har klart å finna ut av.

 

Kanskje er no tidi kommi?

 

Gjertrud Johannesdotter frå Bergheim i Luster (1816-1867) var i mange år tenestejente på garden Holmestad i Luster.  Ho gifte seg aldri, men ho fekk to born:

 

* Kari «Karen» Hansdotter, fødd i Luster 26.11.1839, utvandra til Amerika frå Bergen i 1867 og busette seg nær Bricelyn i Faribault Co., MN der ho vart gift med Knut Johnson frå Balestrand.  Karen Johnson døydde i Faribault Co., MN som enkje 20.5.1925.

 

* Johannes Olson, fødd i Luster 28.12.1859, voks opp på Holmestad og kalla seg Holmestad då han i 1884 utvandra som korporal frå Bergen til Amerika: https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000673216

 

** Er det mogeleg å finna ut kvar det vart av Johannes i Amerika?

 

** Kan det tenkjast at det finst ein liktale (obituary) etter halvsøsteri Karen Johnson som kan hjelpa oss på veg?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips og held fingrer og têr vel krossa!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt ingen ny informasjon, men ved ankomst til New York har Johannes blitt til John: 

Name: John O Holmestad
Event Type: Immigration
Event Date: 1884
Event Place: New York City, New York, United States
Gender: Male
Age: 24
Nationality: Norway
Birth Year (Estimated): 1860
Birthplace: Norway
Ship Name: Furnessia

Affiliate Publication Number: M237
Affiliate Publication Title: Passenger Lists of vessels arriving at New York, 1820-1897
Affiliate Film Number: 478
GS Film Number: 001027048
Digital Folder Number: 004680408
Image Number: 00643
 

Citing this Record
"New York Passenger Lists, 1820-1891," database with images, FamilySearch (https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:QVSJ-1T9M : 12 March 2018), John O Holmestad, 1884; citing Immigration, New York City, New York, United States, NARA microfilm publication M237 (Washington, D.C.: National Archives and Records Administration, n.d.), FHL microfilm 1,027,048.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

kalla seg Holmestad då han i 1880 utvandra som korporal frå Bergen til

Han utvandret i 1884. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4

 

Hjarteleg takk til Kyrre Martin og Grethe for nye innlegg!

 

Godt å ha deg på laget, Grethe; du tok meg «på fersken» med denne prenteleifen, men no har eg retta opp att teksten i innlegg #1!

 

Men framleis er lagnaden hans ukjend....  Om nokon kunne greia finna ein liktale (obituary) etter søsteri Karen, ville truleg det vore løysingi...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/8/2020 at 5:36 PM, Lars E. Øyane said:

 

* Kari «Karen» Hansdotter, fødd i Luster 26.11.1839, utvandra til Amerika frå Bergen i 1867 og busette seg nær Bricelyn i Faribault Co., MN der ho vart gift med Knut Johnson frå Balestrand.  Karen Johnson døydde i Faribault Co., MN som enkje 20.5.1925.

 

* Johannes Olson, fødd i Luster 28.12.1859, voks opp på Holmestad og kalla seg Holmestad då han i 1884 utvandra som korporal frå Bergen til Amerika: https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000673216

 

Her er John Holmes i 1885 Minnesota State Census i Emerald, Faribault. 

 

John Holmes

 in the Minnesota, Territorial and State Censuses, 1849-1905

Name:John Holmes

Age:25

Census Date:1 May 1885

County:Faribault 

Locality:Emerald

Birth Location:Norway 

Gender:Male

Estimated birth year:abt 1860

Race:White

Line:36

Roll:MNSC_25

 

Rett over John Holmes er Knut og Kari Johnson og familie.

 

Kard Johnson

 in the Minnesota, Territorial and State Censuses, 1849-1905

Name:Kard Johnson 

Age:40

Census Date:1 May 1885

County:Faribault 

Locality:Emerald 

Birth Location:Norway

Gender:Male

Estimated birth year:abt 1845

Race:White

Line:30

Roll:MNSC_25

 

Screen-Shot-2020-07-09-at-8-46-31-PM.pnggif hosting

 

 

 

 

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #6:

 

Hjarteleg takk til Anton for siste innlegget som tydeleg provar at Johannes utvandra til søster si i Faribault Co., MN.  Der budde han i alle fall i 1885 under namnet John HOLMIS.

 

Det finst fleire John Holm og John Holms med «høvande» alder i amerikanske kjelder, men so langt har eg ikkje sett nokon som «jump out at me»!

 

Eg har no bede ein «obituary-site» om hjelp til å finna ein liktale etter Karen Johnson, so eg vonar på det beste...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å løysa denne »floka»!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Lars E. Øyane said:

 

Det finst fleire John Holm og John Holms med «høvande» alder i amerikanske kjelder, men so langt har eg ikkje sett nokon som «jump out at me»!

 

En av interesse, men har problemer. Ankomstår er 1887 ikke 1880. Fødselsdato er Feb 1859 ikke Dec  1859.

 

John O. Holm

 in the U.S., Find A Grave Index, 1600s-Current

Name:John O. Holm

Gender:M (Male)

Birth Date:Feb 1859

Birth Place:Norway

Death Date:23 Apr 1940

Death Place:Chippewa County, Minnesota, United States of America

Cemetery:Sunset Memorial Cemetery

Burial or Cremation Place:Montevideo, Chippewa County, Minnesota, United States of America

Has Bio?:N

Spouse:Karen Johanna Holm

Children:Edwin Harold Holm 
Agnes Marie Hanson

 

1900 US Census 

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:M9S9-CK8

 

1920 US Census

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:MWT1-RWB

 

 

 

 

 

 

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra. Her er det sannsynligvis den samme John Holm som bor sammen med Anton og Else? Holm. I 1895 Minnesota State Census. 

 

John Holm

 in the Minnesota, Territorial and State Censuses, 1849-1905

Name:John Holm 

Age:35

Census Date:1895

County:Yellow Medicine

Locality:Lisbon

Birth Location:Norway 

Gender:Male

Estimated birth year:abt 1860

Race:White

Line:28

Roll:V290_106

 

Screen-Shot-2020-07-10-at-11-39-06-AM.pn

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #9:

 

Hjarteleg takk til Anton for nye innlegg om John Holm.

 

Eg trur nok heller ikkje at dette kan vera «vår» Johannes Holmestad.  Det er for mykje som ikkje stemmer...

 

Men ein ny kjempetakk for god og målretta søking!  Før eller sidan skal me nok lukkast finna han att...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.