Gå til innhold
Arkivverket

Elen Johannesdotter Feigum - fødd i Luster i 1833 og konfirmert her i 1848 - nesten heile slekti utvandra til Amerika, men Elen var tydeleg ikkje med dei - kvar vart ho av? - kva med broren Anders i Amerika? - kjempegåter!?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Johannes Jensson og kona Siri Andersdotter (jordmor i Luster), budde i mange år som gardbrukarar på Feigum i Luster til dei i 1862 utvandra til Amerika.  Dei fekk ti born i lag:

 

~~~~~

 

* Jens Johannesson (1823-1875) tok over heimebruket på Feigum, men utvandra med huslyden sin til Amerika i 1869 - budde i Dane Co., WI.

 

* Karen Johannesdotter (1824-1876) gifte seg i Luster, men utvandra med foreldri og mann sin i 1862 - budde i Dane Co., WI.

 

* Martha Johannesdotter (1827-    ), utvandra til Amerika i 1856 og gifte seg i Texas med Peter Brown - budde i Union Co., SD (sjå eit anna tema...)

 

* Anna Maria «Maria» Johannesdotter (1829-1901), gifte seg til garden Dvergedal i Sogndal og budde der.

 

* Anders Johannesson, fødd i Luster 28.5.1831, utvandra til Amerika i lag med søsteri Martha i 1856, men lagnaden hans er ukjend!

 

* Elen Johannesdotter, fødd i Luster 4.8.1833, vart konfirmert i Luster i 1848, men seinare lagnad er heilt ukjend!

 

* Siri Johannesdotter (1835-1909), utvandra til Amerika i 1860 og vart gift med ein enkjemann frå Jølster - dei budde i Pope Co.,. MN

 

* Johanna Johannesdotter (1837-1914), utvandra til Amerika med søskeni Martha og Anders i 1856 - vart gift med ein nabogut frå Feigum i Luster og budde i Dane Co., WI og sidan i Pope Co., MN

 

* Cecilia Johannesdotter (1839-1911), utvandra til Amerika i 1863 - vart gift to gongar og budde i Douglas Co., MN

 

* Nils Johannesson (1843-1909), utvandra til Amerika med foreldri i 1862 og vart farmar i Pope Co., MN

 

~~~~~

 

Denne huslyden inneheld to kjempeutfordringar:

 

** Sonen Anders i Amerika

 

** Dotteri Elen som truleg IKKJE utvandra til Amerika

 

Eg er sjølvsagt svært interessert i å spora opp båe desse søskeni, men vil tru det må vera enklare å finna att Elen i Noreg enn Anders i Amerika??  Eller tek eg feil??

 

Eg takkar so mykje på førehand for kvart einaste vesle spor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

 

Hjarteleg takk til Ivar og Aase for spennande innlegg!

 

Eg spratt i stolen då eg las innlegget frå Ivar.  Denne «kandidaten» såg jo heilt fantastisk ut!

 

MEN, eg har søkt lite vetta i Digitalarkivet og finn denne jenta:

 

* FT1875: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052039010246

 

* FT1885: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01053257044154

 

* FT1891: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052721114595

 

* FT1900: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037252016187

 

Eg har ein sterk mistanke om at dette er emigranten frå 1906 med «perfekt» fødselsdato, og i so fall var ho tydeleg fødd i Solør!?

 

Eller kva meiner de?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå freistnadar på å finna lagnaden til desse søskeni!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #6:

 

Hjarteleg takk til Inge for ei endeleg konkluskon på denne «kandidaten».

 

Då er me «back to square #1»....

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #8:

 

Som det kjem fram under andre tema, nytta desse søskeni stort sett FEIGUM som ættenamn, men den første perioden etter utvandringi nytta nok fleire av dei JOHNSON.

 

Eg ventar i spenning og takkar på ny for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Muleg det er eg som ikkje har sett lyset - eller er det verkeleg ingen metode til å sjå kven ho reiste saman med?

 

En kan bla om en trykker på datoen over. For å få fram alle, kopierer en utreisedatoen og limer den inn i søkeskjemaet. (La andre rubrikker være tomme.)

 

Alle som dro den dagen fra Oslo:

https://www.digitalarkivet.no/search/3/100096?fornavn=&etternavn=&kjonn=&bosted=&fodestad=&fodselsdato=&fodselsaar=&alder=&stilling_stand=&familiestilling=&aar=&utreisedato=1906-08-24&reisemal=&ankomstdato=&linje=&skip=&agent=&pass=&nytt_yrke=&aarsak=&utreisehavn=&ekspdato=&kontraktdato=&herred=&fogderi=&prgjeld=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anne-Lise Hansen skrev:

 

En kan bla om en trykker på datoen over. For å få fram alle, kopierer en utreisedatoen og limer den inn i søkeskjemaet. (La andre rubrikker være tomme.)

Kva meiner du med å "trykke på datoen over"?  Eg ser ingen klikkbar dato 😞

 

image.thumb.png.4c2a0422b8629c1f44095d851d1a9bde.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok; om eg trykkjer på det årstalet, får eg dette; eg kan bla til neste og forrige, men ikkje få opp noka oversikt. Beklagar at eg spør, men eg har ofte møtt på dette problemet og ikkje funne vegen rundt det 😞 Før i tida var det så enkelt.

image.thumb.png.a1e9c78b06747c3336ae3e1d127c7331.png

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anne-Lise Hansen skrev:

 

(...)

For å få fram alle, kopierer en utreisedatoen og limer den inn i søkeskjemaet på nytt. (La andre rubrikker være tomme.)

(...)

 

En må altså gå tilbake til søkeskjemaet og søke om igjen.

 

Emigranter over Oslo 1867-1930: https://www.digitalarkivet.no/search/3/100096

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.