Gå til innhold
Arkivverket

Nancy hågensen gift 2 ganger.


Cabana-25@hotmail.com
 Del

Recommended Posts

Jeg heter Anne karin jenssen.Min farmor Nancy 

Hågensen Hoff (født Vik ) født 1916 hun gìftet seg med Knut Eldor Hoff han døde visstnok av tuberkulose i 1989

 

 

Senere giftet Nancy seg med en ved navn Hågensen ?

Nancy hågensen døde ca 1996 tror jeg.

( Det første jeg lurer på,er om Nancy Hågensen og herr hågensen fikk de noen barn sammen?)

 

Eller fikk knut Eldor Hoff  2 barn med Nancy Hågensen Hoff ? 

Og er det barns navn?  

 

Hvor finner jeg papirer på min mormors giftemål Evelyn Jenssen født 1916 -1996 ?

 

Jeg har kontakt med min far, han heter Ove Andreas hoff (eldor døde da han var 5 år)

han har en eldre søster (ca 8-9 år alderforskjell mellom søsken)

 

 

 

Mvh Anne karin Jenssen

.1982

 

 

Endret av Cabana-25@hotmail.com
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nb.no/search?q="nancy hågensen"&mediatype=aviser&fromDate=19910601&toDate=19910630

 

"Vår kjære mor, svigermor, bestemor, oldemor, svigerinne og tante Nancy Hågensen f. Wiik døde fra oss i dag nær 75 år. Åse/Ålesund, 9. juni 1991. Eldor- Grete (Australia) Randi - Odd Ove- Lillian (forl.) Barnebarn og oldebarn Begravelse fra Krematoriet fredag 14. juni kl. 11.45"

 

 

Side 13
Eva og Eiolv dødsfall t Vår kjære mor, svigermor, bestemor, oldemor, svigerinne og tante Nancy Hågensen f. Wiik døde fra oss i dag nær 75 år. Åse/Ålesund, 9. juni 1991. Eldor - Grete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Ragnhild K. Brænd skrev:

Knut Eldor Hoff døde i 1949

 

https://www.nb.no/search?q="nancy wiik"~5&mediatype=aviser&fromDate=19490101&toDate=19491230

 

Side 3
Eldar Hoff døde etter et smertefullt sykeleie 36 år gammel. Molde/Ålesund den 11/10 1949. Nancy Hoff, f. Wiik. Anna og Ole Wiik, svigerforeldre. Søsken, svogrer, svigerinner, tanter Hjertelig takk for all deltagelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.