Gå til innhold
Arkivverket

Søking i folketeljinga frå 1960?


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

I følgje framsida til Digitalarkivet kan ein no søkje i FT1960:

 

2026022469_Utennavn.thumb.jpg.eb6fcf23a699ced98995c9781fbb839f.jpg

 

Om ein prøver å klikke på lenka får ein vite det som eigentleg var openberrt:

Lenken til denne nettsiden må være feil

 

Når ein fyrst er inne på det: Eg ynskjer meg fleire listetypar enn kyrkjebøker og folketeljingar, slik det var før 2017. Kvifor er emigrantar og andre listespesifikke søk framleis gøymt vekk på ei side (nesten) ingen veit om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

I følgje framsida til Digitalarkivet kan ein no søkje i FT1960:

 

Det må være en konsekvens av at ett skanna dokument (to bildefiler) fra FT1960 ble publisert i går. Kort fortalt var det ei kretsliste fra FT1960 som viste seg å ligge blant kretslistene for FT1950, og når dokumentet først var skanna, ble det lagt i Digitalarkivet for at det ikke skulle bli glemt.

 

Fra tidligere er FT1920, FT1930 og FT1950 publisert skanna, og for disse er det lagt inn unntak i programkoden, slik at de ikke skal dukke opp i menyen du viser til. Nå mnå det tydeligvis også legges inn unntak for FT1960.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Når ein fyrst er inne på det: ...... Kvifor er emigrantar og andre listespesifikke søk framleis gøymt vekk på ei side (nesten) ingen veit om?

 

Godt spørsmål: Eg visste ikkje om denne sida og gudane (eller fuglane?) skal vita at eg fleire gonger har rota rundt for finna saker og ting eg visste/trudde skulla finnast, utan resultat og utan å ramla over denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Når ein fyrst er inne på det: Eg ynskjer meg fleire listetypar enn kyrkjebøker og folketeljingar, slik det var før 2017. Kvifor er emigrantar og andre listespesifikke søk framleis gøymt vekk på ei side (nesten) ingen veit om?

 

22 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev:

Godt spørsmål: Eg visste ikkje om denne sida og gudane (eller fuglane?) skal vita at eg fleire gonger har rota rundt for finna saker og ting eg visste/trudde skulla finnast, utan resultat og utan å ramla over denne.

 

Dette ble et sidespor sett i sammenheng med tittelen på emnet. Jeg anbefaler at dere lager et nytt emne og plasserer det i Andre spørsmål til Digitalarkivet. Spørsmålet er godt, men det berører overordnede strategier for nettsiden og er ikke noen teknisk feil, slik at det ikke hører hjemme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hintet om at dette dreier seg om overordna strategiar for nettsida, då passar nok spørsmålet betre under "Andre spørsmål til Digitalarkivet" enn som eit sidespor i det som fyrst og fremst var ein feilrapport.

 

Då er ny tråd oppretta: 

 

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.