Gå til innhold
Arkivverket

Jølster MINI A1 1696-1728 - Forbetring av indeksering og kjeldeinformasjon


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

I omtalen i den gamle mikrofilmkatalogen kan ein lese følgjande om denne kyrkjeboka;

 

Sitat

Fødte ordna etter forbokstav
Vigde ordna etter brudgommens forbokstav. Mange blad mangler.

 

Desse opplysningane bør inn i kjeldeinformasjonen.

 

Vidare finn eg at Yngve Nedrebø har skrive følgjande:

 

Kanskje bør også dette nemnast i kjeldeinformasjonen?

 

Når det gjeld indekseringa er kyrkjeboka tilsynelatande delt inn i trulovingar/vigsler, døypte, leiermål og ei enkelt notatside. Men denne kyrkjeboka er i uorden, og det er meir komplisert enn dette.

 

Bilete -> 5: Trulovingar.

6: Trulovingar/notatside.

7: Notatside.

8: Trulovingar.

9: Døypte.

10: Døypte/trulovingar.

11 -> er Trulovingar.

...

-> 58: Døypte.

59-63: Trulovingar.

64 -> er døypte.

osv.

 

Elles ser indekseringa ut til å stemme. Også dette burde vel ha vore nemnt i kjeldeinformasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør selvsagt med i merknadsfeltet, og det er herved tatt inn: https://media.digitalarkivet.no/kb/contents/11522

 

Systemet for kirkebokindeksering baserer seg på inndeling i forhåndsdefinerte "listetyper", kombinert med årstall. Når prestene har ført kirkeboka alfabetisk, kommer indekseringssystemet til kort, fordi bokstavene ikke kan indekseres.

 

Jeg merker meg også at det er noen rene indekseringsfeil og/eller -mangler, som jeg skal se nærmere på.

 
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, Kristian!

 

Det er etter mi meining viktig også å få med at det er litt omstokking (døypte blant trulova og omvendt), slik at ting kan vere andre stader enn der ein forventar. Men dette reknar eg med at du skriv litt om når du har fått retta opp i indekseringa.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Det er etter mi meining viktig også å få med at det er litt omstokking (døypte blant trulova og omvendt), slik at ting kan vere andre stader enn der ein forventar. Men dette reknar eg med at du skriv litt om når du har fått retta opp i indekseringa.

 

Da har jeg gjort endringene i indekseringstabellene - takk for veiledning - og også kommentert ytterligere i merknadsfeltet.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ser det svært bra ut. Det einaste er at det også bør stå at mange blad manglar. (Dette gjeld iallefall for trulovingane, der kyrkjeboka hoppar rett frå A til K, sett vekk frå H og J som dukkar opp annan stad i boka).

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

No ser det svært bra ut. Det einaste er at det også bør stå at mange blad manglar. (Dette gjeld iallefall for trulovingane, der kyrkjeboka hoppar rett frå A til K, sett vekk frå H og J som dukkar opp annan stad i boka).

 

Ja; da har jeg lagt til en setning om antatte forsvunne blad.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.