Gå til innhold
Arkivverket

Hordaland: Finst det ei Alida Marie Anfinnsdtr. f. ca 1752/53 f. i Hordaland?


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg leitar etter 3 x tippoldemora mi  Alida Marie Anfinnsdtr.  etter alderen som er oppgjedd ved FT 1801 og død 1805 skal ho være fødd omlag 1752/53.

Ho gifte seg 4. Juli 1779 i Bru sokn (Kinn prgj.) i Sogn og Fjordane med Henrik Johannesson Høydal  og dei var gardbrukarar i Øvre Standal i Kinn.

https://www.digitalarkivet.no/kb20070510610516

Eg har sjekka ut alle konfirmantlister og kommunikantlister i Sunnfjord og Sogn der desse har vore tilgjengelege utan resultat.

Både Alida og Anfinn er eit nokså sjeldan namn i Sogn og Fjordane, bortsett frå nokre sokn i Sunnfjord og Sogn  - i Nordfjord trur eg knapt namnet Anfinn finst brukt i det heile på den tida. 

 

No håpar eg ho kan være å finne i Hordaland ein stad, men søk på diverse variantar av Alida/Ales/Alet  og Anfinn/Andfin/Amfind  har ikkje gjeve resultat så eg håpar ein kvan har vore bort i dette namnet og kan gje meg tips eg kan sjekke ut. 

 

Eg set svært stor pris på tips!  

Endret av Harald L. Bakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogaland fylke, Vikedal, Sandeid, Imsland i Vikedal, Ministerialbok nr. A 1 (1737-1778), Fødte og døpte 1750, Side 186-187
Permanent bilde-ID: kb20070627670179
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070627670179
Permanent bildelenke: URN:NBN:no-a1450-kb20070627670179.jpg
 

 

Litt over midten på venstre side Alida Maria med far Anphin Sergeant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sven Hjortland skrev:

Flott Sven, der fant du att det innlegget som eg lette etter som eg ikkje fann att - då trur eg vi kan avskrive denne Alida frå Vikedal og heller leite andre stadar. 

Det var det eg meinte at eg hadde sjekka henne ut som kandidat tidlegare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest sannsynlig denne Alida M som er gift i Kvinnherad  https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:NCYX-KYY

 

Name: Alida M.
Event Type: Christening
Event Date: 14 Jun 1750
Event Place: Kvinnherad, Hordaland, Norway
Event Place (Original): Kvinnherad, Hordaland, Norway
Gender: Female
Father's Name: Severin Wincentz Segelche
Mother's Name: Anna Cicilia Grubbe Muller
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm  når eg no las innlegget frå Johan Arthur Hansen held eg likevel på Alida  frå Vikedal som kandidat - det er IKKJE  ho som er gift i Kvinherad seier han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:NWWT-PQK

 
Name: Alida Maria Segelche
Sex: Female
Husband: Soren Jens Flyg

Other information in the record of Soren Jens Flyg

from Norway Marriages, 1660-1926

Name: Soren Jens Flyg
Event Type: Marriage
Event Date: 21 Mar 1777
Event Place: Kvinnherad, Hordaland, Norway
Event Place (Original): Kvinnherad, Hordaland, Norway
Gender: Male
Spouse's Name: Alida Maria Segelche
Spouse's Gender: Female
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sven Hjortland skrev:

Det er mest sannsynlig denne Alida M som er gift i Kvinnherad  https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:NCYX-KYY

 

Name: Alida M.
Event Type: Christening
Event Date: 14 Jun 1750
Event Place: Kvinnherad, Hordaland, Norway
Event Place (Original): Kvinnherad, Hordaland, Norway
Gender: Female
Father's Name: Severin Wincentz Segelche
Mother's Name: Anna Cicilia Grubbe Muller

 

Ja riktig - det er vel det som har komme fram (jfr.  mitt forrige innlegg)  - Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren Anfinn døydde alt i 1762  så der er ikkje noko å finne i evt. skifte, men mora Svanke Rasmusdtr. d. 1787 i Vikedal, så dersom det hadde funnest eit skifte etter henne skulle vi kansje ha funne ut kvar det vart av dattera Alida.

Eg ser at slektssida ikkje har noko meir om henne, men eg har funne at ho stod til konfirmasjon i Vikedal 1766. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg takk for hjelpa og innspela Sven Hjortland  og Carl Nilsen! 😀

 

No gjenstår det å finne det endelege beviset for at denne Alida Maria Anfinnsdtr.  frå Vikedal i Rogaland er mi 3 x Tippoldemor,  kansje klarar eg aldri å bevise det, men det er eit godt utgangspunkt for vidare leiting. Kansje ein dag dukkar det opp nettopp det eg treng for å setje to strek under svaret.   

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom eg har lese skiftet 12.2.1779 etter Barbra Larsdatter Høydal (mora til Henrik) rett,  budde Henrik Johannesson Høydal, då i Bergen.  Kanskje det var der han møtte Alida Marie Anfinnsdatter. Lenkje: https://media.digitalarkivet.no/view/24196/142

 

Trulovarane til Henrik og Alida, var Anders Høydal (truleg broren til Henrik) og Anders Grov (i Kinn) som må være Anders Simonson frå Sunnarvika. Ingen av dei har slektskap til Alida.

 

Forøvrig må Alida Marie Anfinnsdatter ha vore ein sjeldan namnekombinasjon.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Leif Øren skrev:

Dersom eg har lese skiftet 12.2.1779 etter Barbra Larsdatter Høydal (mora til Henrik) rett,  budde Henrik Johannesson Høydal, då i Bergen.  Kanskje det var der han møtte Alida Marie Anfinnsdatter. Lenkje: https://media.digitalarkivet.no/view/24196/142

 

Trulovarane til Henrik og Alida, var Anders Høydal (truleg broren til Henrik) og Anders Grov (i Kinn) som må være Anders Simonson frå Sunnarvika. Ingen av dei har slektskap til Alida.

 

Forøvrig må Alida Marie Anfinnsdatter ha vore ein sjeldan namnekombinasjon.

 

 

 

Det same har eg kome til ved skiftet etter Barbra og har tenkt at dei to møttes i Bergen.

Alida Marie Anfinnsdtr. er ein svært sjeldan namnekombinasjon, eg har ikkje funne nokon andre ved søk, bortsett frå ei Alida Anfinnsdtr. i Kvinherad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I ei gammal slekstbok eg har står dette:

Johannes Hansen Høydal f. kring 1721 og død 1774 - Trolovet den 21.4-1743 med Barbara Hansdatter (om det er riktig at faren hette Hans og ikkje Lars veit eg ikkje. Kan vere feilskrevet) 

Johannes er sønn av Hans Andersen Høydal fødd kring 1677 og død 1733. Hans far budde i Øvre Standal- hadde kanskje ein gard der og Johannes må vere kommet derfra til Hødal antakelig 1743. Det er skifte etter Johannes i 1774. under jordegods er nevnt at efter sjøte av 1751 fra Gulbrand Tollefsen Øvre Standal og Birger Tollefsen Quitenes i Nordfjord er JOhannes blitt eier av et bruk i Øvre Standal for 36 rd.

Johannes og Barbara hadde disse barn:

 

1. Pernelle f.1744 gift 25.6.1775 med Gert Hansen Knabestad.

2. Lars Johannesen Hødal f.1746 står meir om han seinare.

3. Hendrick jOhannesen Hødal f.1751 gift 4.7.1759 med Alida Marie Anfrinnsdatter. disse to kom til Svanø.

4. bernt j.Hødal f.1754

5.Anders j. Hødal f.1757 gift 7.9.1794 med Anna Pedersdatter Brandsø fødd 1770.

 

Om dette er noko oppklarende veit eg ikkje. 

Har slekt bakover for Hødalsfamilien

 

 

 

 

 

 

 

  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eli.

Ikkje oppklarande iforhold til kvar Alida Marie Anfinnsdtr. kom frå, men absolutt fint å ha når eg skal gå vidare på Henrik si slekt.

NB!  Henrik og Alida Marie var ikkje gift 4.7.1759  men 4.7.1779  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.