Gå til innhold
Arkivverket

Tyde død-innførsel – Tinn 1816 – "Hans Liv var Fred, hans Død Roe"?


Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Den vesle epistelen har presten skrive i merknadsfelt ved denne eldre avdøde mannen. Det høyrest ut som eit uttrykk, kanskje bibelsk, kanskje omsett frå latin. Og kva er det siste ordet?

 

Eg er ikkje overtydd om at det det er "Roe", men det gjev jo ei viss meining. Ein stillfarande mann som gjekk stille ut av denne verda.

 

Døde s. 96b nr. 2 1816
Hans Liv var Fred, hans Død Roe

 

SAKO, Tinn kirkebøker, F/Fb/L0001: Ministerialbok nr. II 1, 1815-1843, s. 97
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051005020671


(Dette er nummer 4 av 4 skrifttolkingsspørsmål som gjeld denne kyrkjeboka. Siste sjekk før oversending og publisering i Digitalarkivet. Eg legg ved utsnitt av foto frå originalprotokollen.)

IMG_5004-kopi.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Richard Johan Natvig skrev:

 

Takk, dette var morosamt. Som eg tenkte, eit fast uttrykk, men med noko uklart opphav!

Endret av Anfinn Bernaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske på kanten av slektsetterlysninger:
NB-søk viser:
 

Penning-Visebog : Fuldstændig Samling af alle nyere og ældre, yndede danske Viser og Sange. (Comedie- og Operasange, Selskabssange, Sømandssange, Folke- og Kæmpeviser etc.)
image.png.63012dbdeac3c68f6be3610b16f3b6b9.png
 
Vh Jarleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi! Her kan ein nok gjera djupdykk i folkeminnevitenskap og tilgrensande fagområde. Eg får nok halde meg til kyrkjeboktranskripsjon så langt, men merknadsfeltet i Augustus skal få ein eigenkommentar som viser til andre forekomstar av uttrykket. 

 

Ser forresten at her er ein vri:  "Fryd" og ikkje "Fred"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.