Gå til innhold
Arkivverket

Fusa kyrkjebok, Mini, 1880-1938


Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

Då AMF kom med sine mange Transkriberte Kyrkjebøker på tirsdag 13 oktober i år, la eg merke til 3 «postar» i Fusa 1880-1938, Ministral som kom ut:

1.  Det er ikkje eit einaste navn i desse 3.

2. Og årstalet er frå 1880-1914 i overskrifta.

———

Er det KUN meg, av ein eller annan grunn, som ikkje lykkast med å sjå kva AMF har gjort på desse 3 postene ?? Eller andre i Forumet også same problemet ?

 

Med helsing

 

Jon Sværen, Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal vi sjekke opp. Jeg ser at den er tømt for innhold, men jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er blitt gjort. Vi har fått denne fra Ancestry, MyHeritage og FamilySearch (AMF) , men av en eller annen grunn har den ikke blitt lagt ut slik den skal. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikkje noko endring enno, Tone !

 

Klokkarbokji frå Fusa 1861-94 = OK.

 

Men Ministralbokji 1880-34, fødte, vigde og døde er like blank som ho alltid har vore sidan 13 oktober.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi omsider fått denne på plass. Denne var en av en gruppe som hadde fått feil angivelse i sperringene. Vi holder på å rette opp alle disse, men er ikke helt ferdig ennå. Jeg regner med at jeg i løpet av dagen kommer meg gjennom listen slik at de andre også blir riktig i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.