Gå til innhold
Arkivverket

LØYST ! Hjelp til Excell arbeid


Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

Eg har no sendt inn ei kyrkjebok, gravlagde, på 400 navn til DA.

 

Dette gjorde eg og i 2016 (ei annan kyrkjebok, sjølvsagt) og brukte malen frå 2016 på den eg sendte inn no i okt 2020.

 

Eg høyrde ikkje noko murring eller andre ting, så difor brukte eg same malen.

 

Augustus og Kyrre vart for komplisert for meg, så i begge tilfelle har eg brukt Excell.

——

Det DA murrar på denne gangen (og som dei ikkje murra på i 2016) er at eg har ført Pårørane i ei cella. 

F.eks Gbr John Hanssen. 

No ynskjer DA at eg skal gjera det om til 3 stk celler.

Fornavn: John. Etternavn: Hanssen. Stilling:  Gbr

 

Den tungvinte måten er å klyppa og lim. 

 

Er det nokon her på Brukarforum som har ein nokn lettare måte å retta dette på ?

 

På førehand: Takk for hjelpa !

 

Jon Sværen, Bergen

Endret av Jon Sværen
Det er LØYST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er tre felt med likt innhald og rekkefølgje i alle felta i kolonna kan du bruke funksjonen i Excel for å dele tekst på fleire kolonner (Data -> Tekst til kolonner). Ved å separerer på skilleteikn kan du dele feltet "Gbr John Hanssen" til tre felt "Gbr",  "John" og  "Hanssen".

 

Dersom det er ulik struktur i felta i kolonna (t.d. om nokre har tittel/yrke og andre ikkje, eller om nokon kan ha to førenamn) vil det kreve noko handarbeid å rydde opp i...

Endret av Håvard Moe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jon.

Jeg tror du må bite i det sure eple og gjøre som DA sier.

Jeg tror ikke DA's overføringsprogram kan dele opp slik du ønsker.

Hvis du ser på denne lenke på en ferdig overføring vil du se at fornavn, etternavn, stilling osv. har hver sitt felt.

https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000001721388

 

Endret av Leif B. Mathiesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til begge to !

 

Den måten du tipsa om Håvard, det var ein GOD ide !  Har alt prøvt den.

 

Då er Trådstartaren fornøydd, og ser oppgåva for LØYST !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jon Sværen changed the title to LØYST ! Hjelp til Excell arbeid
20 timer siden, Håvard Moe skrev:

Dersom dette er tre felt med likt innhald og rekkefølgje i alle felta i kolonna kan du bruke funksjonen i Excel for å dele tekst på fleire kolonner (Data -> Tekst til kolonner). Ved å separerer på skilleteikn kan du dele feltet "Gbr John Hanssen" til tre felt "Gbr",  "John" og  "Hanssen".

Jeg vil også si tusen takk! 😃Jeg er absolutt ikke ræser på Exel og her lærte du meg en nyttig funksjon for min private transkribering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.