Heidi Larsen-2 Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 jeg har sett spørsmål her inne som gjelder min biologiske bestefar. Jeg Googlet på måfå, og fant spørsmål om han fra annet medlem. Hvordan kan jeg komme i kontakt med henne? Sverre Bertin født 1935 er stikkord, legger ved fil om det er greit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Lenke til emnet fra 2003: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Trådstarter ser ikke ut til å være aktiv nå - hun var sist inne 5. mars 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Hjortland Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Har sendt deg en PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif B. Mathiesen Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Og hun har ikke bruk fult navn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Larsen-2 Posted October 31, 2020 Author Share Posted October 31, 2020 Hei, takk alle sammen. Jeg har snakket med henne på messenger nå. 😊 Elin Galtung Lihaug and Torbjørn Igelkjøn 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts