Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: NN Iversen - skulestyrar ved Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Kroken i Hafslo 1903-1905 - fleire opplysningar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg slit med ei skikkeleg utfordring:

 

Ein IVERSEN skal ha vore styrar for Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Kroken, Hafslo frå 1903 til 1905, men han har ikkje sett spor etter seg i kyrkjebøkene for Hafslo, korkje som barnefar eller som faddar.

 

Eg står heilt utan spor, og no lurer eg på om nokon kan hjelpa meg finna ut kven denne Iversen kan ha vore?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to NN Iversen - skulestyrar ved Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Kroken i Hafslo 1903-1905 - fleire opplysningar?

Innlegg #3:

 

Hjarteleg takk til Else for siste innlegget!

 

Det ville overraska meg svært om Ole Iverson Hillestad hadde vore styrar av skulen i Kroken.  Ole nytta konsekvent namnet Hillestad, og dersom han hadde vore i Kroken, ville det ha vore kjent i bygdi...

 

Men, ein skal aldri seia aldri.  Eg vil likevel halda fram med leitingi etter NN Iversen...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sven Hjortland skrev:

Sogns Tidende 18. desember 1903

Sogns Tidende 18.12.1903.jpg

 

Det stemmer med oversikten jeg har postet i et tidligere innlegg. Ser ut som det er Joh. Iversen på jenteskolen i 1893 og 1894. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #10:

 

Hjarteleg takk til Grethe og Sven for fleire interessante og nyttige innlegg!

 

Etter at eg no har studert desse innleggi, ser det ut til at Joh. Iversen aldri har vore styrar for skulen i Kroken etter at skulen flytte dit, so eg viln sjå på ndette emnet som løyst!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to LØYST: NN Iversen - skulestyrar ved Nordre Bergenhus Amtsjenteskole i Kroken i Hafslo 1903-1905 - fleire opplysningar?

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.