Jump to content
Arkivverket

Sølvi Arntzens minne

Anne Marie Thoreløkken

Recommended Posts

Anne Marie Thoreløkken

Hei!

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men prøver her.  Er det i Arkivverket en link til Sølvi Arntzens forskning?

Mvh

Anne Marie.  

Terje Nomeland - Arkivverket
2 timer siden, Anne Marie Thoreløkken skrev:

Hei!

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men prøver her.  Er det i Arkivverket en link til Sølvi Arntzens forskning?

Mvh

Anne Marie.  

Bøker og andre publikasjoner er ikke Arkivverkets domene. Her må du prøve Nasjonalbiblioteket eller ditt lokale bibliotek. Lenken som Mathiesen viser til (i posten over) ser jo relevant ut.

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

Anne Marie Thoreløkken

Takk for svaret, Leif B. Mathiesen.  Jeg tror ikke det er denne jeg søker, men jeg forklarte jo dårlig i utgangspunktet.

Dette er veldig gammelt, men likevel .....

Bakgrunnen for mitt spørsmål er: 

Ved lesning på nettet, ser jeg at noen har funnet sine aner ved treff i Sølvi Arntzens minne.
Ved overføring av gedcomfil for ganske lang tid tilbake, fikk jeg også treff her, men har aldri kommet inn på den kilden.

Dette spørsmålet stilte jeg til Dis-Norge Slektsforumet for lenge, lenge siden, men det var problemer å komme inn på det.

Jeg tenkte kanskje Digitalarkivet hadde lagt ut hennes forskning etter dette.  

Takk for svar Terje Nomeland, skal prøve Nasjonalbiblioteket...

Mvh

Anne Marie.   

1 time siden, Anne Marie Thoreløkken skrev:

Takk for svaret, Leif B. Mathiesen.  Jeg tror ikke det er denne jeg søker, men jeg forklarte jo dårlig i utgangspunktet.

Dette er veldig gammelt, men likevel .....

Bakgrunnen for mitt spørsmål er: 

Ved lesning på nettet, ser jeg at noen har funnet sine aner ved treff i Sølvi Arntzens minne.
Ved overføring av gedcomfil for ganske lang tid tilbake, fikk jeg også treff her, men har aldri kommet inn på den kilden.

Dette spørsmålet stilte jeg til Dis-Norge Slektsforumet for lenge, lenge siden, men det var problemer å komme inn på det.

Jeg tenkte kanskje Digitalarkivet hadde lagt ut hennes forskning etter dette.  

Takk for svar Terje Nomeland, skal prøve Nasjonalbiblioteket...

Mvh

Anne Marie.   

Kanskje noen på Brukernes forum på Digitalarkivet vet noe om dette: https://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/ 

Mvh

Terje Nomeland 

• Like 2
Anne Marie Thoreløkken

Takk for tipset, Terje Nomeland, jeg skal prøve der.....Kan jeg flytte dette, eller må jeg skrive et nytt innlegg der?  

Mvh

Anne Marie.  

3 minutter siden, Anne Marie Thoreløkken skrev:

Takk for tipset, Terje Nomeland, jeg skal prøve der.....Kan jeg flytte dette, eller må jeg skrive et nytt innlegg der?  

Mvh

Anne Marie.  

Like greit å skrive et nytt innlegg der. 

Mvh

Terje Nomeland 

Arkivverket 

• Like 1