Gå til innhold
Arkivverket

Otto Wing - fødd i Trøndelag, Noreg 20.11.1864 - døydde i Minneapolis, MN 28.4.1942 - kven var han? - utvandringsår?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ein person som eg har vore på leiting etter i minst 35 år, og som eg so langt ikkje har greidd å finna det norske opphavet til!  Kan nokon please hjelpa meg?

 

Otto Wing, oppgjeven fødd i Trøndelag, Noreg 20.11.1864 av ukjende foreldre, utvandra til Amerika i ung alder og gifte seg i Minneapolis, MN 25.10.1887 med Malena alias Mollie Torgerson (1867-1938) med foreldre frå Luster i Sogn.  Han døydde i Minneapolis, MN 28.4.1942.

 

Er det mogeleg å finna ut:

 

* Det fulle norske namnet hans?

 

* Nøyaktig stad (og dato) for fødsli hans?

 

* Utvandringsåret hans?

 

* Fulle namn på foreldri hans med yrke og opphav?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otto Wing https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000013142271

 

Nummer 9

 

Nord-Trøndelag fylke, Stjørdal (Værnes), Skatval, Lånke  (Leksdal) i Nedre Stjørdal, Ministerialbok nr. 709A15 (1859-1870), Fødte og døpte 1865, Side 81
Permanent bilde-ID: kb20050510030933
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20050510030933
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050510030933.jpg

 

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&dbid=60722&h=2643731&tid=&pid=&queryId=6aaf71646b0430cab62b74edf77168a5&usePUB=true&_phsrc=ITW6411&_phstart=successSource

 

Name: Otto Wing
Gender: Male
Record Type: Marriage
Birth Place: Thrandhjs, Aust
Marriage Date: 25 Aug 1887
Marriage Place: Minneapolis, Minnesota, USA
Father: John Arntson
Mother: Petrika Olsdtr
Spouse: Mollie Torgerson
Church Name: Our Saviour's Lutheran
Church Location: Minneapolis, Minnesota
Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdeboka for Skatval side 752. 

Johan Arntsen Vinnan f. 1929 gift med Petrikke Olsdtr. Aursjøen f. 1817.

Barn:

Ellen 1848

Anne Lisbet 1850

Ola 1854

Arnt 1956

Kristoffer 1859

Johan Petter 1860

Ottar 1864.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #7:

 

Ein forseinka, men like hjarteleg takk til Sven og Odd Annar for interessante innlegg om denne huslyden!

 

So vidt eg kan sjå, har me no fått tak i alle detaljane som manbla om Otto Wing, med unntak av utvandringsåret hans.  Eg har søkt i diverse basar etter dette, men kan ikkje finna spor etter han nokon stad.  Folketeljingslistene frå Amerika meiner han utvandra kring 1881/1883...  Han var i alle fall i Amerika før 1887, då han gifte seg...

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript for denne huslyden:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

h. Malena, kjend som Mollie Torgerson, f. i Crawford Co., Wis. 29.6.1867, d. i Minneapolis, Minn. 18.7.1938.  Mollie gifte seg i Minneapolis, Minn. 25.8.1887 med Otto Johnson Vinge frå Trondheim, i Amerika kjend som Otto Wing.  Han var son av smed John Arntson Vinge i Trondheim, opphavleg frå Vinge nordre i Skatval, Stjørdalen, og kona Petrika Olsdotter frå Aursjøen i Skatval og f. på Vingeplass under Vinge nordre i Skatval, Stjørdalen 23.12.1864.  Han utvandra til Amerika i

 

     ##### (year of his emigration? – 1881?)

 

     og d. i Minneapolis, Minn. 28.4.1942.  Otto Wing var snikkar og sidan fabrikkarbeidar («carpenter and factory worker»), og han og Mollie budde for det meste i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Dei fekk fem born i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #9:

 

Hjarteleg takk til Carsten for siste innlegget frå onsdag.

 

Eg føler meg ganske so sikker på at du har finne rette emigranten, og problemet er soleis løyst!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.