Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok


Tore Djuve
 Del

Recommended Posts

Tilleggsopplysning . Kirkeboka det gjelder er for Skafså Sokn i Mo prestegjeld for perioden 1886-1935. Den ble sendt inn 24.08.2020 av kyrkjeverja.

Jeg har sendt denne forespørselen i e-post til arkivverket 4.okt., men får automatisk svar tilbake at dere ikke besvarer henvendelser på e-post. Jeg har mange ganger ringt til Kongsberg ,det er vanskelig , hvis jeg først kommer fram får jeg beskjed at jeg må sende e-post. Er det så vanskelig å få svar på et enkelt spørsmål?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tore Djuve skrev:

Tilleggsopplysning . Kirkeboka det gjelder er for Skafså Sokn i Mo prestegjeld for perioden 1886-1935. Den ble sendt inn 24.08.2020 av kyrkjeverja.

Jeg har sendt denne forespørselen i e-post til arkivverket 4.okt., men får automatisk svar tilbake at dere ikke besvarer henvendelser på e-post. Jeg har mange ganger ringt til Kongsberg ,det er vanskelig , hvis jeg først kommer fram får jeg beskjed at jeg må sende e-post. Er det så vanskelig å få svar på et enkelt spørsmål?

 


Hei

 

Kirkeboka er mottatt, men er ikke skannet ennå. Du kan be om oppslag via skjema: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning

 

Mvh

Terje Nomeland 

Arkivverket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tore Djuve skrev:

Takk for det. Når tid kan jeg ,og mange med meg, forvente at denne blir skannet? Jeg kommer tilbake kanskje i morgen kveld (mandag) via skjemaet.

Mvh

Tore Djuve

 

Når ulike protokoller blir skannet er vanskelig å svare på. Mye som er skannet står i kø for å bli publisert, og videre har vi mye annet materiale som skal skannes. Jeg har ikke noe bedre svar enn dette pr. nå. 

 

Mvh

Terje Nomeland

Arkivverket

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.