Jump to content
Arkivverket

Jens (1698), Peder (1702) og Fredrik (1706) Pedersøner Teiste - fødde i Hafslo - flytte i ung alder til Bergen og Amsterdam og København??? - kvar vart det av desse karane?

Lars E. Øyane

Recommended Posts

Denne utfordringi har ganske sikkert vore framme før, men spørsmåli står framleis utan svar, og eg greier ikkje finna att referansen...

Peder Janson Teiste på Kroken i Hafslo (1667-1722) og danskfødde Maren Jensdotter Engeslef (1668-1730) hadde fleire born, mellom anna desse tre sønene som har skaffa meg mykje hovudbry:

* Jens Pederson Teiste, fødd i Hafslo kring 1698, reiste i ung alder ut som sjømann, og då faren døydde i 1722, budde han i Amsterdam.  Då søsteri Øllegaard døydde barnlaus i 1745, visst ikkje dei andre søskeni om Jens framleis levde eller ei...!

* Peder Pederson Teiste, fødd i Hafslo kring 1702, var i 1722 gullsmedlærling i Bergen, men i 1745 visste dei andre søskeni heller ikkje om han levde eller ei...!

* Fredrik Pederson Teiste, fødd i Hafslo kring 1706, var i 1722 framleis heime i Kroken, men var avliden før 1745.

Huslyden hadde nær tilknytting til København, og eg ser ikkje bort ifrå at ein eller fleire av desse gutane godt kan ha butt der...

Eg ville vorte svært so glad om nokon kunne hjelpa meg med spor etter desse brørne og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Finner en kjøpmann fra Cristiania i Holland i 1723, kan det være din Jens ?

image.png.2d2fdab67357279e161d2b3fe762d22c.png

Voornaam
Achternaam
Rol
Datum
Plaats
Bron

Elisabeth Theiste  Geregistreerde 01-06-1792 Amsterdam DTB Begraven  
Jacob Theiste  Geregistreerde 26-08-1723 Amsterdam Notariële archieven

Og en Pieter Theiste som i 1768  vistnok oppholder seg i Curacao. Mulig medeier i "schip de Resolutie"

image.png.6ba5076d0aa354279a37ad425cab5bdb.png

https://archief.amsterdam/indexen/persons?ss={"q":"theiste"}

Edited by Ivar Moe