Gå til innhold
Arkivverket

Søk i kjelden oppd 22 desember


Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

Transkriberte den 22 desember synest å ha ein teknisk feil, dvs det lykkast ikkje meg å søkja her.

 

Korkje på diverse kommuner i Rogaland eller Passprotokollar frå Bergen 1932-47.

 

Sjølv så vil eg tru det er ein teknisk feil.

 

GOD JUL fortsatt til dykk i DA !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på saken, men sliter litt med at det rett og slett er juleferie for de fleste som jobber med Digitalarkivet. Jeg håper vi få det ordnet før nyttår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone Merete ! 

 

Takk for det som blei ordna av FT 1920, publ 22 desember  ! Men Passkontroller frå Bergen 1932-47, er ikkje ordna opp i. Enno.

 

Eller er det noko som er sperra, pga enno ikkje 90 år sidan 1932 ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at passprotokollene er fremdeles ikke søkbare, jeg var upresis i svaret mitt på mandag. Passprotokollen er søkbar via avansert personsøk slik Igelkjøn skriver, men ikke via lokalt søk. Dette med at kilder ikke blir lokalt når de blir publisert søkbare ser ut til å være et tilbakevendende problem, og det jobbes med å rette feilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2021 den 3.07, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Takk for innfo, Torbjørn og Tone !

 

Men får du fram noko meir enn «Error» pluss noko meir engelsk drit, når du trykker på navna ? 

Dette er alt eg får fram. Ikkje noko årstal. KUN navn på dei som er registrert i Passregisteret. 

 

Får du fram noko meir, Torbjørn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2021 den 1.44, Jon Sværen skrev:

Tone Merete ! 

 

Takk for det som blei ordna av FT 1920, publ 22 desember  ! Men Passkontroller frå Bergen 1932-47, er ikkje ordna opp i. Enno.

 

 

No er dette LØYST !  Tusen Takk !

 

(lykkast ikkje å føra på LØYST som overskrift på emnet ) 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.