Jump to content
Nasjonalarkivet

Torsten Nilsson Præstegard/Dvergsdal - fødd i Hafslo 1808 - levde framleis i 1829 - men kvar vart det av denne guten? - Nordland eller Bergen?


Recommended Posts

Denne utfordringi har eg jobba med i mange år, men aldri har eg greidd finna ut kvar det vart av denne guten!

 

Torsten Nilsson, son av Nils Torgerson (1769-1829) og Kari Olsdotter (1771-1842), husmannsfolk i Dvergsdalen ved Marifjøra, men plass under Prestegard i Luster, vart døypt i Hafslo 30.10.1808 og vart konfirmert i Hafslo i 1823.  Han er nemnd i live då faren døydde i 1829, men det er òg siste livsteikn me ser etter han!

 

Er det mogeleg å finna ut kvar det vart av denne guten?  Det hadde vore svært so kjekt!

 

Eg takkar so mykje å førehand for alle gode tips!

Ett skudd aldeles i blinde.  Her er far til brudgom ført som Guttorm Prestegaarden, men kan det være feil ?

https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000009238879

 

Øverst høyre

https://www.digitalarkivet.no/kb20070603500491

 

Og en kandidat til fra Lom, Eller kanskje det er samme mann.

Her er far ført som Niels Torstensen, men med fødested Lunden

https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000009032952

 

Edited by Ivar Moe

??? Samme som Ivar har funnet?

Torsten Nielsen Glimsdahl, Brekøien, født 9.8. (eller 8.9?) 1808.

https://www.digitalarkivet.no/view/44/pp00000000027731

 

Guttorm Prestegaarden er nok forlover, ikke faren, så det er nok snakk om samme person i begge kildene i Ivars innlegg.

 

1 time siden, Ivar Moe skrev:

Og en kandidat til fra Lom, Eller kanskje det er samme mann.

Her er far ført som Niels Torstensen, men med fødested Lunden

https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000009032952

Denne er nok den samme som blir døpt i Lom 25.9.1808 https://media.digitalarkivet.no/view/9242/27

Brukslenke for sidevisning https://www.digitalarkivet.no/kb20070603500207

Innlegg #5:

 

Hjarteleg takk til Ivar og Lars J. for nye utfordrande innlegg!

 

Namnekombinasjonen Torsten + Nilsson er ikkje so altfor vanleg, men denne karen frå Lom er tydeleg ikkje den me ser etter...

 

MEN, eg gjev ikkje opp og vonar på nye spennande funn!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.