Gå til innhold
Arkivverket

Postering av samme innlegg flere ganger


Oddgeir Fossli
 Del

Recommended Posts

Jeg var inne på en tråd og skulle skrive ett innlegg. Jeg stod ikke på den siste siden da jeg vill sittere noen på en forregående side.

 

Når jeg da trykte på submit forsvant ikke inlegget mitt, men ble bare stående som noe ikke hadde skjedd.

Jeg trykte ett par ganger på submit  til da jeg trodde det var dårlig internettforbindelse.

 

Når jeg da sjekkt på slutten av tråden viste det seg at mitt innlegg hadde blitt registrert 3 ganger.

Hvordan unngå dette? Jeg slettet innholdet og la inn en forklaring, jeg kan vel ikke slette innlegget i seg selv? 

 

Kanskje noen moderatorer kan slette disse to innleggene som er merket slettet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 1.2.2021 den 21.40, Oddgeir Fossli skrev:

Jeg var inne på en tråd og skulle skrive ett innlegg. Jeg stod ikke på den siste siden da jeg vill sittere noen på en forregående side.

 

Når jeg da trykte på submit forsvant ikke inlegget mitt, men ble bare stående som noe ikke hadde skjedd.

Jeg trykte ett par ganger på submit  til da jeg trodde det var dårlig internettforbindelse.

 

Når jeg da sjekkt på slutten av tråden viste det seg at mitt innlegg hadde blitt registrert 3 ganger.

Hvordan unngå dette? Jeg slettet innholdet og la inn en forklaring, jeg kan vel ikke slette innlegget i seg selv? 

 

Kanskje noen moderatorer kan slette disse to innleggene som er merket slettet?

 

 

Hei

Jeg tror nok du selv kan slette ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.