Jump to content
Arkivverket

LØYST: James Garfield Chapin (1872-1942) gift med Myrtle E. Dundon, f. Lee - vigde i Oregon 1939 - Kven var Myrtle og kvar vart ho av?

Lars E. Øyane

Recommended Posts

Eg syner til denne vigsli som fann stad i Vancouver, Clark Co., WA 10.4.1939: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-996P-DH74

Brudgomen James Garfield CHAPIN var fødd i Grand Forks Co., ND 30.3.1882 og døydde i Portland, OR 13.10.1942.  Han hadde før vore gift med Ingeborg «Belle» Iverson (1884-1922) som hadde foreldri sine frå Luster i Sogn.

Bruri Myrtle E. DUNDON, f. LEE var fødd i Nebraska ??.11.1884 og var ein del av denne huslyden som me finn i King Co., WA i FT1900: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6XM7-4G5

Huslyden til James Garfield Chapin dukkar opp i fleire ancestry family trees, mellom anna her der andre kona vert kalla «Mrs. MURRAY», utan at eg finn noki forklaring: https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/78744878/person/46393281245/facts

Det er likevel «påfallande» at han sat enkjemann i 17 år før han gifte seg att..., so kanskje var han gift TRE gongar?

Eg slit med følgjande utfordringar:

* Fullt namn til andre(?) kona Myrtle E, f. Lee - kven var første mann hennar?

* Dato og stad for fødsli hennar Myrtle?

* Dato og stad for dødsfallet hennar Myrtle?

* Kvar budde James Garfield og Myrtle Chapin i 1940?

* Kven var Mrs. Murray?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!

Edited by Lars E. Øyane

Innlegg #5:

Hjarteleg takk til Sven for kjappe og imponerande innlegg!  Om du vsst kor lenge eg har «plundra» med denne huslyden...

Det høyrest ut som James Garfield, til dagleg kalla «Garry» Chapin, må ha vore «quite a character»!

Då har eg fått svar på det aller meste.  Berre denne «Mrs. Murray» synest vera ei utfordring.  MEN, ekteskapet med Myrtle i 1939 vert sagt vera hans ANDRE ekteskap, so truleg er det ei samanblanding...

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

• Lars E. Øyane changed the title to LØYST: James Garfield Chapin (1872-1942) gift med Myrtle E. Dundon, f. Lee - vigde i Oregon 1939 - Kven var Myrtle og kvar vart ho av?