Jump to content
Arkivverket

Siri Olsdotter Rønnei - fødd i Luster 10.8.1831 - vart konfirmert i 1845 - forsvinn so frå Luster - kvar kan ho ha vorti av? - Nordland eller Bergen? - kva med broren Johannes Olson Rønnei som utvandra til Amerika i 1868?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Dette er ei jente som eg har «kjempa med» i mange år for å finna ut kvar ho vart av - kan nokon hjelpa meg finna ho?

Siri Olsdotter, fødd på husmannsplassen Kalhagebakken under Rønnei i Luster 10.8.1831 som dotter av husmann Ole Andersson (1793-1883) og kona Johanna Johannesdotter (1798-1847).  Siri vart konfirmert i 1845, men forsvinn so frå bygdi!

Kvar kan ho ha teke vegen?  Bergen, Nordland eller Amerika?

Eldste søsteri Elisabeth (1823-1897) flytte til Bergen og gifte seg der med Jens Sjurson (Nes) (1829-1900).  Elles utvandra brørne

Johannes Olson (f. 7.7.1835) og Nils Olson (f. 30.8.1838) til Amerika, den første i 1868 og hin i 1871.  Johannes vert borte for meg i Amerika,

Kvar kan han ha vorte av?

medan Nils tok namnet RUNICE og busette seg i Fillmore Co., MN.  Slekti hans er oppspora før!  Fleire andre søsken vart buande i Luster!

Det hadde vore kjempefint å finna ut kvar det vart av Siri og Johannes, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lars E. Øyane

Innlegg #3:

Hjarteleg takk til Trude for eit svært so spennande innlegg!

Ein kan vel aldri vera sikker, men det er ikkje so mange som heiter Siri Olsdotter i Luster på denne tidi, og «vår» Siri er den EINASTE som høver so nokolunde i alder!

Eg trur difor at du har «treft» blink, men let det seg gjera finna ut noko meir om denne jenta i Koparvik?

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i leitingi etter Siri Olsdotter!