Gå til innhold
Arkivverket

Etterlyser


Lady Barbara
 Del

Recommended Posts

Søker etter Ellen Trondsen   kode navn Lady Barbara/ var medlem av Oslo gjengen.  Max Manus og Co. Hun bodde i kirkeveien på Majorstua.  Jeg er i familie med Ellen.  Hun var tanta til bestepappa.  

Brødrene hennes og faren hennes satte på Grini fra 43 til krigens slutt.. sabotasje osv..

Mvh kristian Solberg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ber alle brukere om å ha både for- og etternavn med i visningsnavnet sitt. Bruksanvisning for hvordan forandre visningsnavn:

https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name

 

Vi kan gjøre enkle oppslag i spesifisert materiale ved skjemabestilling, men har dessverre ikke kapasitet til å drive generell innsamling av opplysninger om en person fra arkivene. I lenka under kan du lese om hva som finnes om diverse foreteelser som folk foretok seg under krigen:

https://www.arkivverket.no/utforsk-arkivene/andre-verdenskrig/han-far-var-med-pa-noe-under-krigen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 25.2.2021 den 10.47, Lady Barbara skrev:

Søker etter Ellen Trondsen   kode navn Lady Barbara/ var medlem av Oslo gjengen.  Max Manus og Co. Hun bodde i kirkeveien på Majorstua.  Jeg er i familie med Ellen.  Hun var tanta til bestepappa.  

Brødrene hennes og faren hennes satte på Grini fra 43 til krigens slutt.. sabotasje osv..

Mvh kristian Solberg 

Hei Kristian. Kom tilfeldig over denne etterlysning men Lady Barbara Ellen var min grandtante. Jeg var mye sammen med henne og Thorleif og min farmor Signe. Min far overtok leiligheten etter Ellen. Hun hadde ingen barn men min far ble nok en av hennes savnede. Ta kontakt så har vi masse og prate om. Er selv søken etter min slekt. Er på FB og messenger så send inn. Hilsen Stein Gunnar Skjetne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.